beantwoord

Geen internet en WiFi

• 2 mei 2020
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb een experiabox v10 en een glasvezel verbinding. 

En sinds vanochtend geen internet meer. 

Alle stappen 5x doorlopen maar helaas niks werkt.. herstel knop, resetten, alles uit zetten paar minuten, stekkers uit de stopcontacten.  Ook van de glasvezel modem. 

Status modem Expedia v10 :

Power-groen  Wireless -groen Internet- geen lampje (soms even rood) Eco- geen lampje Services - oranje.

Wat kan ik nu doen? 

Ik heb geprobeerd te bellen met de klantenservice maar ik krijg als boodschap: Deze oproep is niet toegestaan. 

Wie oh wie kan mij helpen.

Ter informatie.  Mijn internet / wifi ging opeens uit terwijl ik Netflix zat te kijken. 

icon

Beste antwoord door KarinRoelofs 6 mei 2020, 13:42

Ja het is opgelost!

De monteur is langs gekomen.  

Bedankt voor het mee denken !:) 

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @KarinRoelofs , wat geven de statuslampjes van de glasvezelkast aan?

Heb je die kast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad?

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @KarinRoelofs, welkom hier.

Geen internet dus. Zo ineens viel de boel uit. Dat is niet fijn. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. Ook het stroomloos maken van het glasvezelkastje heeft geen  soelaas geboden? Er is in ieder geval duidelijk iets aan de hand, alleen wat? Ik wil dan ook graag eens meekijken. Ik heb echter nog niet de juiste gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het opgelost is aangezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen.

Ja het is opgelost!

De monteur is langs gekomen.  

Bedankt voor het mee denken !:) 

Reputatie 8
Badge +12

Top! Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er weet wat zijn, horen we graag van je. 

Reageer