beantwoord

Geen internet en vast bellen sinds woensdag 7 augustus

• 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Sinds woensdagmiddag 7 augustus geen internet en vast bellen meer. Aangemeld bij de helpdesk en vrijdagmorgen kwam er een monteur die door gideon wad ingehuurd met een aantal gebruikte ??? genexis modems om het probleem op te lossen. Geen van deze modems werkte. Waarom geen nieuwe box of een nieuwe kaart om de boel goed op te lossen ?
De monteur vertelde dat het probleem waarschijnlijk in de wijkcentrale zit en dat een serviceverzoek naar de 2de lijns support van kpn was gestuurd op vrijdagmiddag. KPN zou dan contact opnemen. Vanmorgen nogmaals met helpdesk van telfort gebeld om door te geven dat KPN nog niet heeft gebeld , de servicemedewerker heeft nogmaals aan kpn aan serviceverzoek voor 2de lijns support ingediend om het probleem op te lossen. Nu nog niets gehoord van kpn. Wat is dit waardeloos zeg . Ik heb al diverse mobiele data paketten moeten aanschaffen om te kunben werken., die ik wel van telfort vergoed wil hebben . Hoe wordt dit nu opgelost. ? Ik heb geen goed gevoel bij de oplossing van de monteur die met gebruikte genexis modems het probleem wilde oplossen.Kan er geen monteur langskomen met een nieuwe modem of nieuwe printplaat zodat ik zeker weet dat het probleem niet in het modem zit ? Graad had ik ook nu zsm contact met 2 de lijn van kpn om te checken of het probleem in de wijkcentrale zit.
Ik baal enorm van deze werkwijze
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 augustus 2019, 21:56

Ik neem het topic even over van Alexandra, zij geniet van een aantal dagen vrij.

Nu lees ik dat de monteur is geweest en de nieuwe aansluiting heeft aangesloten. Dat is fijn. Wel vind ik het zeer spijtig om te lezen dat de eerdere verstoring niet is opgelost. Excuses.

En dan wil je ook nog eens jouw abonnement aanpassen, alleen dat kan niet omdat er een lopende bestelling is. De lopende bestelling is de overgang naar het nieuwe netwerk. Deze zal naar verwachting de komende doorlopen en dan kun je ook jouw abonnement aanpassen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Hopper, wat rot om te horen dat je verbinding het niet doet en het oplossen hiervan niet soepel verloopt. Ik vind het heel begrijpelijk dat je ervan baalt dat het zo gaat. Ik heb meteen je gegevens opgezocht en help je graag verder.

Ik zie inderdaad dat er afgelopen week een monteur bij je langs is geweest, die de verbinding en het modem voor je heeft nagekeken. Echter kon hij het niet oplossen. Ik zie ook dat je gisteren een collega van de klantenservice hebt gesproken, en ik zie de nieuwe melding die doorgezet is naar de Technische Dienst. Ik hou deze melding voor je in de gaten, zij nemen zo snel mogelijk contact met je op om het op te lossen. Daarnaast heb ik een noodpakket voor je aangevraagd, zodat je in de tussentijd niet meer helemaal zonder verbinding zit. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis.

Laat je weten wanneer je het pakket ontvangen hebt en ook als er in de tussentijd iets verandert?
Pakket is ontvangen en geactiveerd. Ook de hilink app van huawei geinstalleerd en die gaf meteen na installeren aan dat er al 22,6 Gb verbruikt was????
Weer 2 dagen verder nu en nog steeds blijft het stil aan de kant van KPN. Waarom moet dit zolang duren voordat er contact wordt opgenomen. Kunnen jullie nogmaals met kpn checken waarom dit zolang duurt?
Ik ben bekend met responstijden van helpdesks maar dit is extreem .
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Hopper, dat is gek.. Werkt het noodpakket wel? Ik vraag voor alle zekerheid een los nieuw kaartje aan voor in het noodpakket. Mocht deze huidige op de een of andere manier bijna op zijn of niet voldoende zijn, dan komt er in ieder geval een nieuwe jouw kant op.

Ik zie daarnaast dat de Technische Dienst heeft geprobeerd om je te bereiken, maar je niet te pakken heeft gekregen. Het zit 'm blijkbaar in de overgang naar de nieuwe verbinding. Dat wordt op 26 augustus in orde gemaakt. Zij hebben nagekeken of het eerder kan, maar dat is niet mogelijk. Ik vind het ontzettend balen dat ik geen beter nieuws voor je heb, ik kan je het noodpakket in de tussentijd bieden en de Technische Dienst zal (ik vermoed) maandag nog proberen om je hierover te bellen en in te lichten.
Ik heb vrijdag nog met de helpdesk gebeld. Nu werd er verteld dat de ingediende tickets niet verwerkt zijn omdat ze waren ingedoend richting kpn en dat had naar de eigen 2 de lijns gemoeten.??? Er is nu weer een nieuw ticket aangemaakt 7704286 en er zal binnen 48 uur contact worden opgenomen. Ik ben nog niet gebeld door de technische dienst op mijn mobiele nummer wat bij telfort bekend is.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Hopper, ik zie dat je gisteren nog teruggebeld bent over de status, klopt dat? Het nieuwe simkaartje voor het noodpakket is naar je onderweg. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.
Vandaag is de monteur geweest voor omschakeling naar digitaal. Het probleem wat ik sinds 7 aug had, nl geen internet en geen vast bellen is nooit opgelost. Slechte service van telfort. Regelmatig contact gehad met de helpdesk maar de expertise van deze mensen is echt slecht en het probleem hebben ze niet kunnen oplossen.
Ik wil nu mijn abbonnement aanpassen in mijn telfort maar ik krijg de melding :Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt. Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen.
Welke lopende bestelling , die heb ik helemaal niet. Kunnen jullie dit aanpassen zodat ik het abbonnement kan wijzigen?
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het topic even over van Alexandra, zij geniet van een aantal dagen vrij.

Nu lees ik dat de monteur is geweest en de nieuwe aansluiting heeft aangesloten. Dat is fijn. Wel vind ik het zeer spijtig om te lezen dat de eerdere verstoring niet is opgelost. Excuses.

En dan wil je ook nog eens jouw abonnement aanpassen, alleen dat kan niet omdat er een lopende bestelling is. De lopende bestelling is de overgang naar het nieuwe netwerk. Deze zal naar verwachting de komende doorlopen en dan kun je ook jouw abonnement aanpassen.

Reageer