beantwoord

Geen internet en tv meer (glasvezelaansluiting)

  • 29 november 2019
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds ca. 10:00 uur vanmorgen plots geen internet en tv-signaal meer. Alle stappen (2x) doorlopen van de online Telfort hulp inclusief andere kabel tussen glasvezelmodem en experia v10, maar zonder resultaat.

Graag hulp hierbij!

icon

Beste antwoord door roovers 29 november 2019, 13:27

Ok, zojuist ging de boel weer spontaan weer aan… mysterieus maar blijkbaar opgelost

Bekijk reactie

2 reacties

Ok, zojuist ging de boel weer spontaan weer aan… mysterieus maar blijkbaar opgelost

Reputatie 8
Badge +9

Dag @roovers. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat het probleem zichzelf al heeft opgelost. Mogelijk is er sprake geweest van een korte (ver)storing. Mochten er toch weer problemen optreden, dan weet je me te vinden. 

Reageer