vraag

Geen Internet en TV al 11 dagen

• 3 januari 2020
  • 9 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste medewerker Telfort,

21 december zijn wij verhuisd en 24 december kwam de monteur van KPN om ons aan te sluiten voor internet en TV. Helaas zat er een breuk in de kabel en is dit op 27 december gemaakt door op meerdere plekken te graven voor de deur.

Nu wachten we sinds 27 december op een KPN monteur om een NT kastje aan te sluiten. Dit zou 24 uur duren en ook in het weekend. Op 29 december heb ik weer gebeld en is mij gevraagd nog even geduld te hebben. Inmiddels is het 3 januari en we hebben nog steeds geen KPN monteur gezien.

Ik heb inmiddels al 5 keer met jullie gebeld en we worden er inmiddels helemaal gek van. Ik heb ook KPN gebeld en zij zeggen niks voor mij te kunnen doen omdat ik daar geen klant ben.

Wanneer komen jullie nou eindelijk eens om het te maken? We willen nou eindelijk eens internet en TV!

Groet Dennis

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heel frusterend is dit als ik het zo lees, vul je forumprofiel aan met je huidige postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent 

Dank voor de tip. Inderdaad, dat kun je wel zeggen!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Denniej, welkom hier. 

Dit schiet inderdaad niet op. Ik zie ook dat je hier al contact over hebt gehad en dat de planning weer op de hoogte is gesteld. Echter nog steeds ben je niet gebeld voor een afspraak. Dat is zeer spijtig, excuses. Wat ik nu gedaan heb is dit gemeld bij de afdeling klantrelaties. Zij pakken de klachten op en hopelijk kunnen ze snel een afspraak voor je inplannen, want dit duurt veel te lang. Daarbij heb ik je ook een noodpakket gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Hier zit een Digitenne tuner is en een mifi router zodat je een beetje internet hebt. 

Wil je het laten weten als mijn collega van klantrelaties contact met je heeft gehad? Ik ben benieuwd. 

Beste Bart,

Dank voor je reactie en mooi dat je er gelijk werk van gemaakt hebt.

Ik hoop dan ook dat we snel weer TV kunnen kijken en op internet kunnen. Is er nog een indicatie te geven hoelang dit nog gaat duren?

Goedemorgen,

Zaterdag het noodpakket ontvangen. Echter was het weer één bak ellende.

Wifi was prima aan te sluiten, maar digitenne was een drama.

Voor Digitenne kregen we de foutcode E016-0 voor alle overige kanalen vanaf Ned 1 t/m 3. Gebeld met Telfort en de vraag met Digitenne ingesproken. Na een kwartier kreeg ik iemand van KPN aan de lijn. Deze medewerker kon mij niet helpen omdat ik een Telfort klant ben. Weer verloren tijd!

Vervolgens heb ik weer Telfort gebeld en kreeg ik de tip om een uur lang NPO 1 aan te zetten. Na een uur zou dan al de overige zenders beschikbaar moeten zijn. Dit was natuurlijk niet zo, want volgens mij is dit een hele andere foutcode, namelijk E017-0. Weer gebeld en te horen gekregen dat het raar is en er weer een ticket aangemaakt zou worden. Hier was ik het weekend niet mee geholpen.

De irritaties zijn flink opgelopen. Het heeft me al zoveel tijd gekost om iemand aan de lijn te krijgen die mij verder kan helpen. Vrijdag heb ik een mail gehad van de klachtenafdeling dat er binnen een werkdag contact met mij opgenomen gaat worden. Helaas zat het weekend er tussen.

Ik wacht nog even af voordat ik anders ga beslissen. Ik verwacht wel een juiste compensatie mocht alles weer werken. Dus niet alleen de dagen die we niet zijn aangesloten, want dat is in verhouding niks waard.

Groet Dennis

Reputatie 8
Badge +11

Meen je niet. Het wordt er dus nog niet heel veel beter op. :( Ik kan mij de frustratie dan ook goed voorstellen. Ik zie wel dat er contact is geweest met mijn collega. Ik zie dat je haar nog het Cas ID van de Digitenne zou mailen zodat dit ook gaat werken. Had natuurlijk al meteen zo moeten zijn. Excuses daarvoor. Ik lees ook dat er een afspraak met een monteur staat en dat mijn collega je belt zodra deze geweest is om het verder af te handelen. Ik ben benieuwd. 

Hi Bart,

Het gaat inderdaad niet echt soepel ;)

Ik heb gistermiddag een mail teruggestuurd met mijn CAS nummer, maar nog niets over gehoord. Lukt het om dit vandaag nog aan te zetten zodat we vanavond TV kunnen kijken?

Mag ik je mijn CAS nummer prive sturen?

Het is een wonder. We hebben tv van digitenne! 👍🏻

Reputatie 8
Badge +11

A top, dat scheelt. Kun je in ieder geval weer iets van tv kijken. Ik hoor graag 21 januari weer van je als de monteur geweest is of ook de rest weer werkt. 

Reageer