beantwoord

Geen internet en tv

• 31 juli 2020
  • 23 reacties
  • 287 keer bekeken

Reputatie 1

Heb een maand geleden een experia box 10 A gekregen..op haperen na als je tv zenders wisselt was het verder goed met internet.Vanavond valt de modem op een keer uit en springt van groen naar rood naar niks...van alles gedaan gereset, stroom afgehaald,stekkers opnieuw eruit en weer in ,maar niks helpt...dat houd ook nog eens in dat ik ook geen tv kan kijken .aansluiting van modem is via wanddoos van telefoon ...hoop dat ik heel gauw geholpen word...Hoop op reactie .groetjes Irene@1961

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 juli 2020, 10:04

Dan ligt het aan het modem. Kan bijna niet anders. Ik heb dan ook al een nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hoor graag hoe die werkt. 

Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vervang het aansluitkabeltje van modem naar aansluitpunt eens voor een rond kabeltje max 150 cm eens

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @irene1961, helemaal geen diensten zie ik. Dat is niet zo fijn. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. Heb je ook het modem gereset? Dat zie ik namelijk nog niet terug. Jouw modem is dus aangesloten op de wandcontactdoos. Dat is het hoofdaansluitpunt in de woning? Modem zit daar op aangesloten met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Als dat allemaal goed zit, dan is vermoedelijk het modem de boosdoener. 

Reputatie 1

Hoi Bart..Heb hem al een paar keer gereset..net nog een keer gedaan en het lampje blijft rood 

Reputatie 1

Hoi Bart..heb nu gezien dat bij de v10 het lampje moet gaan knipperen bij resetten...dat doet hij bij mij niet ...gaat op rood en blijft op rood

Reputatie 8
Badge +12

Dan ligt het aan het modem. Kan bijna niet anders. Ik heb dan ook al een nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Hoor graag hoe die werkt. 

Reputatie 1

Dankjewel Bart...hoop dat die morgen binnen ,want kan ook geen tv kijken.Heb ook nieuwe telefoon kabel gehaald met nieuwe stekker,en had kunnen weten dat het daar niet aan lag ...want bleef rood en groen aangeven...dus 7,50 weggegooid 

Reputatie 8
Badge +12

Dat hoop ik ook, durf ik alleen geen garantie voor te geven. Ik zie op dit moment nog geen track&trace code staan. 

En het kabeltje, kan die niet terug naar de winkel?

Reputatie 1

Hoi Bart ..nee het kabeltje kan niet terug naar de winkel...hebben ze voor me op maat gemaakt...maar geeft niks heb hem weggelegd ,als de rest het dadelijk maar goed doet ...Bedankt in ieder geval voor de hulp ...gr Irene

Reputatie 1

Vandaag geen modem ontvangen...kan ik ook zelf een modem kopen en aansluiten ...vervelend nu in weekend ..kan niks ook geen tv kijken

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @irene1961 , modems zijn niet te koop, worden alléén in bruikleen verstrekt door Telfort.

Wat zegt de track en trace code wanneer je modem binnen moet komen?

Er worden nog steeds pakjes bezorgd, de dag is nog niet om.

Reputatie 1

Heb geen track en tracé gehad

Reputatie 1

Hallo @JanD nog extra in mijn postvak gekeken en geen track en tracé code ...Bart heeft gisteren nieuwe modem voor me aangevraagd en ook hij zag geen track en tracé code later op de dag

Reputatie 8
Badge +8

Dan ben ik helaas bang dat het modem na het weekend pas komt.

Om te kunnen internetten, de meest basale dingen, zou je je mobiel als hotspot aan kunnen zetten bij voldoende data.

Reputatie 1

Goedemorgen zou iemand kunnen nakijken of modem verstuurt is of dat hij vandaag verstuurt word...geen track en tracé num..bedankt 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb ook de track and trace nog niet helaas. Ik vermoed daarom dat het modem vandaag mee gaat met de post en dat je deze morgen ontvangt. 

Reputatie 1

Nog steeds geen track en tracé num...hoop dat modem vandaag komt..anders Goodby telfort

Reputatie 8
Badge +12

De bezorger is onderweg. Hij komt voor half 2 zie ik. Track & trace heb ik je privé gestuurd. 

Reputatie 1

Hoi Bart...Ben blij ..modem is binnen ,was jaren terug in de tijd ,kan gelukkig internetten en tv kijken .Bedankt en sorry van mijn reactie vanmorgen ,was beetje boos.

Reputatie 8
Badge +12

O dat geeft niet hoor. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalde omdat je helemaal geen diensten had. Ik ben wel bij te lezen dat het nieuwe modem werkt. :) 

Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik graag weer van je. 

Reputatie 1

hoihoi tot nu toe tevreden met modem...hoop dat het zo blijft.Nu heb ik wel een vraagje... aangezien ik een paar dagen zonder internet en tv heb gezeten ,is daar een compesatie voor.Heb natuurlijk onkosten gemaakt zoals nieuwe telefoonkabel a eu 7,50 en krijgt net mijn telefoonrekening nog eens 17 euro voor telefonisch en via internet contact met jullie .

graag reactie,

met vriendelijke groet Irene

Reputatie 8
Badge +8

hoihoi tot nu toe tevreden met modem...hoop dat het zo blijft.Nu heb ik wel een vraagje... aangezien ik een paar dagen zonder internet en tv heb gezeten ,is daar een compesatie voor.Heb natuurlijk onkosten gemaakt zoals nieuwe telefoonkabel a eu 7,50 en krijgt net mijn telefoonrekening nog eens 17 euro voor telefonisch en via internet contact met jullie .

graag reactie,

met vriendelijke groet Irene

Hallo @irene1961 ,

zie onderstaand voor de mogelijkheden:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm

Reputatie 1

Bedankt JanD voor reactie...heb het eens ingevuld en maar afwachten ...heb alleen de tijd niet ingevuld ,dat weet ik niet meer ….neem aan dat jullie dat wel kunnen zien.

In ieder geval bedankt

Reputatie 8
Badge +12

Naar de aanvraag wordt gekeken en verwerkt. Het geld wordt dan in mindering gebracht op de volgende factuur. Let er wel op dat je alleen compensatie krijgt voor de tijd zonder diensten. 

Reageer