beantwoord

Geen internet en tv

  • 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds gisteravond heb ik geen internet en tv meer. Vorig jaar had ik hetzelfde probleem en toen bleek na veel gedoe dat jullie daar het knopje van niet betaald naar betaald niet omgezet hadden.  Is dat nu weer het geval? Ik heb mijn rekening voor november wel betaald nml. 

Voor de rest hebben we thuis al weer van alles geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen,  maar helaas, niets werkt. 

Power en wireless branden groen, broadband knippert groen. De rest brand niet. Ik heb een router Expedia box V8.

icon

Beste antwoord door Kaar_23 2 december 2019, 10:12

Het is weer klaar. Ik heb de nieuwe modem aangezet 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1

Het is weer klaar. Ik heb de nieuwe modem aangezet 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Kaar_23, fijn om te lezen dat je het zelf hebt opgelost met het nieuwe modem en ook fijn dat je het laat weten :slight_smile: Mocht je toch iets opmerken of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer