beantwoord

Geen internet en tv?

• 27 mei 2018
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik ineens geen tv en internet meer. Heeft altijd super gewerkt.
Heb al een aantal x geprobeerd het modem te herstarten en resetten.Maar alleen de lampjes wireless en power branden en meer krijg ik er niet aan.
De tv ontvanger geeft aan foutcode 562. Wat kan ik doen om weer internet en tv te krijgen :?:?:?:?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 juni 2018, 08:45

Hoi Maruschka, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat je weer online bent nadat de monteur is geweest bij je 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vervang het aansluit kabeltje eens, mocht dat ook niet helpen dan kun je zondagen de klantenservice bellen omdat je geen tv hebt luister goed het keuzemenu af of via het twitter account van Telfort contact opnemen
Je bedoeld de kapel tussen modem en router?
Dat lukt helaas niet. Komt vanaf 2 verdiepingen lager uit

de muur bij mij
Reputatie 8
Badge +18
Zie ik.het goed dat je een glasvezel.aansluiting hebt
Ja dat klopt
Welke leds branden op de NT (glasvezelmodem) wellicht zit daar het probleem.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo Maruschka, welkom op het forum en wat rot dat je internet het niet meer doet. We gaan ervoor zorgen dat je internet het weer zo goed gaat doen als voorheen. Aan de hand van je klantnummer zie ik dat er een monteur bij je langskomt om de problemen te verhelpen. Heb je hiervoor al een afspraak gemaakt? Wil je laten weten of het hierna weer goed werkt of dat ik hierin nog iets kan betekenen?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Maruschka, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat je weer online bent nadat de monteur is geweest bij je 🙂

Reageer