beantwoord

Geen internet en tv

  • 4 november 2017
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo Telfort,

Sinds vanochtend hebben wij geen internetverbinding meer. Er zijn geen storingen bekend. Stappen uit de probleemoplosser hielpen niet. Zouden jullie kunnen helpen?

Ik hoop dat jullie hulp kunnen bieden.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 7 november 2017, 16:44

Hallo Tonny, ik heb bericht gekregen van mijn collega's dat de lijn hersteld is. Wil je je modem herstarten? Daarna verwacht ik dat je modem weer online is.
Bekijk reactie

6 reacties

Glasvezel of xdsl?
Branden er nog ledjes op je modem?
De klantenservice al gebeld?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Tonny, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je modem sinds 4 november niet online is. Dit heeft te maken met een snelheiswijziging op jouw adres wordt uitgevoerd. Deze is niet afgerond en hierdoor is je verbinding tijdelijk offline. Om dit zo snel mogelijk recht te trekken, heb ik dit doorgezet naar de collega's van het netwerkteam. Excuses voor het ongemak.
Kun je aangeven wanneer ze dit recht hebben?
Reputatie 7
Badge +13
Dat kan ik nog niet vertellen, Tonny. Ik houd het voor je in de gaten, maar heb nog geen tijdsindicatie terug van mijn collega's.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Tonny, ik heb bericht gekregen van mijn collega's dat de lijn hersteld is. Wil je je modem herstarten? Daarna verwacht ik dat je modem weer online is.
Alles werkt weer, dank je.

Reageer