beantwoord

Geen internet en TV

• 18 mei 2017
  • 5 reacties
  • 404 keer bekeken

Sinds gisteren echter een issue en geen tv en internet meer.

Eerst nog wel tv, alleen geen internet meer. Router van stroom afgehaald en minuut gewacht.

Daarna weer aangesloten en toen deed niks het meer. Alle lampjes op de router blijven branden.

Paar keer proberen te resetten door reset knopje minimaal 10 seconde in te drukken, maar doet niks.

Betreft een Expediabox V8.

Heeft u een tip wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door veldhuizen 20 mei 2017, 19:36

Hoi,
Heb vandaag nieuwe modem ontvangen, hiermee werkt alles weer.

Probleem is dus opgelost, bedankt.

Wat me wel opvalt is dat mijn wachtwoord voor dit forum niet goed opgeslagen wordt. Bij elke keer dat ik inlog moet ik opnieuw een nieuw wachtwoord opvragen omdat mijn gekozen wachtwoord als fout weergegeven wordt.

Mvg,

Rein
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vervang het dsl kabeltje eens vanaf je modem naar het aansluitpunt

Neem ook even onderstaande link door betreffendevstoringen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Reputatie 8
Badge +2
Hoi veldhuizen, welkom! Het lijkt er sterk op dat het modem niet goed reageert op de reset. Dit kan duiden op een defect. Weet je zeker dat je het modem goed terug hebt gezet naar fabriekswaarden? Mocht je dit gedubbelcheckt hebben en levert dat niets op? Meld het dan bij mij, ik zal dan kijken naar een alternatief.
Hoi,
Heb vandaag nieuwe modem ontvangen, hiermee werkt alles weer.

Probleem is dus opgelost, bedankt.

Wat me wel opvalt is dat mijn wachtwoord voor dit forum niet goed opgeslagen wordt. Bij elke keer dat ik inlog moet ik opnieuw een nieuw wachtwoord opvragen omdat mijn gekozen wachtwoord als fout weergegeven wordt.

Mvg,

Rein
Reputatie 8
Badge +10

Dat kan een gevolg zijn van hieronder genoemde storing.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Reputatie 8
Badge +2
Hi Rein, fijn om te lezen dat het probleem is verholpen! Dat doet me deugd. Wat is de status van het 'inlogprobleem'? Ik help je graag met wat meer informatie. 🙂

Reageer