Geen internet en tv

• 6 november 2016
  • 5 reacties
  • 606 keer bekeken

Reputatie 1
Plotseling foutcode 12 in beeld. Vanaf dat moment ook geen internet. Toen de standaard procedures gedaan. Tv kastje uit en aan gedaan. Modem uit en aan gedaan en ook nog geresset.lampje van power en dsl branden maar die van internet niet. Af en toe uit en aan gedaan en de ene keer brand et lampje dsl ook niet. DSL kabel heb ik ook nog vervangen maar er veranderd niets. Alleen lampje power en dsl branden. Wie kan mij hier mee helpen??

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Foutcode F12 is een verbindingsprobleem, wellicht dat je aansluitsnoertje tussen modem en aansluitpunt defect is vervang dit eens

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-12-f12.htm
Reputatie 1
Dat is de dsl kabel die vanaf de telefoonkabel die het huis binnen komt en dan naar de modem gaat die heb ik vervangen en dan branden alleen power en dsl op de modem
Zelfde hier ook fout code 12 en sindsdien geen internet.
wordt hier echt niet goed van.meerdere keren uit en aangezet ,modem gereset maar niets heeft geholpen.
zit pas een maand bij telfort. zo en spijt van het contract . heb meer geen internet dan wel.
zelfs al vervangende modem gehad en gidion monteur geweest
Reputatie 2
Soms helpt het als je behalve aan en uit doen ook de stekker uit het stopcontact haalt, vaak werkt dit beter.

Reageer