beantwoord

Geen internet en tv

• 4 april 2015
  • 9 reacties
  • 186 keer bekeken

Mijn internet en tv verbinding liggen er uit.
Klantenservice geprobeerd te bellen om 17:15 maar die waren al dicht!!! Erg handig dat je nergens telefonisch terecht kan na sluitingstijd.
Hoop via hier een antwoord te kunnen krijgen.

Alvast bedankt,

Groetjes Noor
icon

Beste antwoord door zomerzon 5 april 2015, 00:18

Alles doet het opeens weer spontaan ☺️, niets gedaan meer. Het alleen doet mijn wps lampje het niet.

Kan dus niet meer met mijn experia Z3 op de wif-fe, heel apart.
Hoe zo kan ik de klantenservice bellen op zondag??? Krijg te horen dat ze dichtzijn.

Bedankt voor je hulp!!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en branden er nog lampjes op je modem.
Xperia box 8, alleen Power en Wireless branden.
Reputatie 8
Badge +17
Wat je kunt proberen is een harde reset door gedurende 10 sec het reset gaatje in te drukken.
Bedankt weee maar dit werkt niet, heb zo het vermoeden dat ik dinsdag als ze bij Telfort weer aanwezig zijn tv en internet heb 😞
Reputatie 8
Badge +17
Kabeltje vanaf ISRA punt naar het modem al vervangen en omdat je ook geen ITv hebt kun je ook op zondagen de klantenservice bellen en anders ben je inderdaad de sjaak tot dinsdag
Alles doet het opeens weer spontaan ☺️, niets gedaan meer. Het alleen doet mijn wps lampje het niet.

Kan dus niet meer met mijn experia Z3 op de wif-fe, heel apart.
Hoe zo kan ik de klantenservice bellen op zondag??? Krijg te horen dat ze dichtzijn.

Bedankt voor je hulp!!
Ook wps doet het weer, pfff wat een gedoe haha
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat alles het weer doet veel plezier verder met je verbinding, mijn inschatting is dat er ergens een storing is geweest.
Dan kan op dit topic een slotje
Reputatie 8
Badge +7
@zomerzon,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie.

Gelukkig doen de diensten het weer. Ik neem aan dat er geen onderbrekingen meer zijn geweest sindsdien?

@jimny,

Bedankt voor het meedenken. :)

Stephen