beantwoord

Geen internet en telefoon

• 20 juli 2017
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge +1
Sinds vanochtend geen internet en telefoon meer , experiabox diversen keer gerezet en ook een harde reset zonder resultaat.
Ik weet niet of er een storing is in purmerend.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 juli 2017, 17:28

Hoi martin57 en lublub, wat vervelend dat jullie geen internet en telefonie hebben. Zoals Enterprise al meldde heeft er een storing gespeeld in Noord-Holland. Hierdoor was er inderdaad sprake van een onderbreking in jullie diensten. De storing is vanmiddag omstreeks 16u verholpen. Kunnen jullie mij laten weten of je weer kan internetten?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Ik weet niet of er een storing is in purmerend.

En daar hebben we de storingspagina voor... ;)

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-

Purmerend ligt toch net boven Amsterdam..?

Badge +1
Dan staat die storings melding er pas , een uur geleden stond het er niet
Badge +1
[quote=martin57]Dan staat die storings melding er pas , een uur geleden stond het er niet , maar toch bedankt voor het melden
Ook in Amsterdam centrum ligt internet er nog steeds uit. Hoezo boven Amsterdam? Modem al meerdere malen gereset, van alles al nagelopen, maar nog steeds geen internet. Zie daar ook geen melding over. Al melding gedaan via chatbox van facebook. Nemen zo snel mogelijk contact op. Zit nog te wachten..... Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi martin57 en lublub, wat vervelend dat jullie geen internet en telefonie hebben. Zoals Enterprise al meldde heeft er een storing gespeeld in Noord-Holland. Hierdoor was er inderdaad sprake van een onderbreking in jullie diensten. De storing is vanmiddag omstreeks 16u verholpen. Kunnen jullie mij laten weten of je weer kan internetten?
Badge +1
Internet doet het weer alleen vaste telefoon nog niet ook niet na een reset , maar deze zal het ook wel weer gaan doen .

Reageer