beantwoord

Geen internet en telefonie

• 25 juli 2018
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen, sinds gisteren geen internet en telefonie beschikbaar. Er zijn geen storingen bekend. Kabel naar KPN punt werkt prima. Modem Experia v8 een aantal keer gereset. Andere modem aangesloten.
Geen DSL verbinding .. alleen het power lampje brandt, de rest blijft uit.

Via google en de positieve reactie bij dit forum beland.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen?
Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

CheQ
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juli 2018, 21:41

Hoi CheQ, welkom op het Forum. En rood power lampje betekent inderdaad een defect modem. Dat is niet fijn. Ik zie dat er inmiddels contact via Facebook is geweest en dat het nieuwe modem onderweg is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi CheQ, welkom op het Forum. En rood power lampje betekent inderdaad een defect modem. Dat is niet fijn. Ik zie dat er inmiddels contact via Facebook is geweest en dat het nieuwe modem onderweg is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Goedenavond Bart, bedankt voor jouw reactie. Er is inderdaad contact via Facebook geweest. Vandaag het nieuwe modem ontvangen en gelukkig werkt alles weer.

Superfijn dat klanten Telfort via meerdere kanalen kan bereiken. Telefonisch contact loopt niet altijd even makkelijk.

Rest mij de vraag: moet ik de oude V8 naar Telfort opsturen?

Fijne avond
Gr van CheQ
Reputatie 8
Badge +11
Als het goed is zitten er bij het nieuwe modem instructies voor het terugsturen van de oude, maar hier kun je de info ook vinden:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +12
Fijn om te horen dat het allemaal goed is gekomen. 🙂 Het modem mag inderdaad terug. GJC heeft het antwoord al gegeven. Bedankt daarvoor. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag.

Reageer