Geen internet en geen tv zenders

• 8 juli 2018
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

'Heb ineens geen internet meer, wel wifi verbinding. Ook heb ik geen zenders meer op de tv. Een harde reset van de modem werkt niet (houdt de reset knop een minuut ingedrukt maar de lampjes gaan niet uit). Ook brand het power lampje van de modem soms wel en soms niet. Heb het vermoeden dat de modem stuk is. Iemand dezelfde ervaring gehad?'

4 reacties

Reputatie 8
Een minuut vasthouden van de resetknop is ook niet de juiste werkwijze.

Bij een Experia Box V8 - 10 seconden, waarbij LED lampjes van status wisselen en je een klik hoort.
Bij een ZyXEL 25 seconden. Dan laat je los.

Als het powerlampje soms wel brand, soms niet zou ook alleen de power adapter kapot kunnen zijn?
Om welke modem/router gaat het?
(De oudere ZyXEL modem/routers vallen de laatste tijd met bosjes uit).
Het betreft inderdaad een oude zyxel modem. 25sec heb ik ook geprobeerd uiteraard maar doet niets en lijkt dus ook niet te resetten.
Reputatie 8
Lijkt me dat die dan zijn langste tijd heeft gehad.
Maar even afwachten op webcare, krijg je een nieuw modem toegestuurd.
Vul je forum profiel anders even aan met klantnummer en in dezelfde regel met postcode + huisnr.
(Niet leesbaar op het forum).

Kan er meteen bij de eerste zoekactie een nieuw modem/router worden toegestuurd.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Ggatv,

Wat akelig dat je modem het heeft begeven 😞 In het systeem zie ik dat een van mijn collega's een nieuw modem voor je heeft opgestuurd. Ik hoop dat dit het probleem op lost. Mocht dat niet het geval zijn, geef dan even een seintje zodat we je hier ook kunnen helpen waar mogelijk!

Reageer