Geen internet en doorgezet naar 2e lijn. Wanneer krijg je reactie.

  • 2 juni 2017
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Wegens verlenging van abonnement, pakket gewijzigd. Vandaag deed internet en tv het niet. Ik heb gebeld om 11:00 en ze zouden reageren binnen 24 uur. Het is nu 17:30 en bijna weekend. Wordt het denk je nog binnen 24 uur opgelost?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Windows96! Vervelend dat je na de verlenging geen verbinding meer hebt. Ik kan zien dat de melding die hiervoor is aangemaakt nog openstaat bij de oplospartij. Dit probleem zal dit weekend geen oplossing krijgen. Het oppakken, verwerken en oplossen van dergelijke problemen kan drie tot vijf werkdagen duren. Ik snap dat dat teleurstellend kan zijn, maar het is kenneijk lastig om eerder te vinger op de zere plek te leggen. Ga ervan uit dat als er een oplossing is, dat je dan zal worden benaderd. Als ik eerder meer weet dan jij, zal ik je op de hoogte stellen.
Zijn er alternatieven om tijdelijk internet te krijgen bv via mijn mobiel? Ik heb een beperkte data bundel maar ik zou mijn mobiel als hotspot kunnen gebruiken.

Reageer