Nog een jaar volhouden en dan snel weer switchen met Ziggo! ( zijn net een maand bij Telfort...nooit moeten doen)
Beste antwoord door GJC
Ik snap het niet helemaal. Heeft Ziggo kabels die niet kapot kunnen of staat er bij ieder kastje een monteur te wachten tot er iets misgaat?
Maar nu serieus. Heel vervelend natuurlijk en je kunt als alles weer werkt een vergoeding aanvragen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Nee, het is niet normaal dat je verbinding er zo lang uit ligt. Dat wil niemand. Helaas is een provider vaak afhankelijk van een andere partij voor herstel van verbindingen.
Bekijk reactie
Maar nu serieus. Heel vervelend natuurlijk en je kunt als alles weer werkt een vergoeding aanvragen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Nee, het is niet normaal dat je verbinding er zo lang uit ligt. Dat wil niemand. Helaas is een provider vaak afhankelijk van een andere partij voor herstel van verbindingen.