beantwoord

Geen internet door een kabelbreuk

  • 3 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 342 keer bekeken

Sinds vanochtend helemaal geen verbinding meer! Meerdere keren gebeld, kabelbreuk..komt donderdagmiddag een monteur kijken naar kastje 30 meter verderop in straat. Kortom heb twee dagen geen internet, tv, telefoon en radio. Heel normaal dat je dan twee dagen geen verbinding hebt.......

Nog een jaar volhouden en dan snel weer switchen met Ziggo! ( zijn net een maand bij Telfort...nooit moeten doen)
icon

Beste antwoord door GJC 3 oktober 2017, 13:24

Ik snap het niet helemaal. Heeft Ziggo kabels die niet kapot kunnen of staat er bij ieder kastje een monteur te wachten tot er iets misgaat?

Maar nu serieus. Heel vervelend natuurlijk en je kunt als alles weer werkt een vergoeding aanvragen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Nee, het is niet normaal dat je verbinding er zo lang uit ligt. Dat wil niemand. Helaas is een provider vaak afhankelijk van een andere partij voor herstel van verbindingen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
[...]
Heel normaal dat je dan twee dagen geen verbinding hebt.......

Ik heb hetzelfde meerdere keren bij Ziggo (toen nog UPC) meegemaakt.
Maar dan duurde het geen twee dagen maar twee weken... :8
Het gras bij de buren is niet altijd groener...
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap het niet helemaal. Heeft Ziggo kabels die niet kapot kunnen of staat er bij ieder kastje een monteur te wachten tot er iets misgaat?

Maar nu serieus. Heel vervelend natuurlijk en je kunt als alles weer werkt een vergoeding aanvragen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Nee, het is niet normaal dat je verbinding er zo lang uit ligt. Dat wil niemand. Helaas is een provider vaak afhankelijk van een andere partij voor herstel van verbindingen.

Reageer