beantwoord

Geen internet: alleen groen power lampje op Experia Box v8

• 21 december 2017
  • 7 reacties
  • 1326 keer bekeken

Hoi,

Sinds gisteren hebben we geen internet meer. Op onze Experia Box V8 brand alleen het groene power lampje. Na een reset kleurde het power lampje rood. Daarna uit en aan gezet, en toen kleurde power weer groen. Heeft iemand een oplossing? Is het modem kapot?

Groeten Roger
icon

Beste antwoord door Wieger DB 22 december 2017, 09:42

Hoi Roger1, welkom terug. Wat balen dat je geen verbinding meer hebt. Daar kijk ik graag verder naar met je. Er zijn meerdere mogelijke oorzaken. Je modem kan kapot zijn, de aansluitkabel kan kapot zijn of er speelt een probleem buiten je woning. Dat laatste kan ik nog niet met zekerheid uitsluiten, al zie ik dat een paar andere verbindingen bij jou in de buurt wel online zijn. Daarom wil ik met je kijken naar de aansluiting in je woning. Heb je de aansluitkabel al een los gehaald uit het DSL-poortje en opnieuw ingedrukt? Je kan hem ook kosteloos vervangen met de kortingscode IK2017. Het kan ook je modem zijn dat stuk is gegaan. Gezien de feestdagen heb ik gelijk een vervangend modem voor je besteld, hopelijk komt die nog net voor de kerst binnen. Al weet ik dat niet zeker.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het dsl kabeltje al vervangen en is de harde reset wel juist uitgevoerd door het resetgaatje aan de achterkant gedurende 10 sec. in te drukken
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roger1, welkom terug. Wat balen dat je geen verbinding meer hebt. Daar kijk ik graag verder naar met je. Er zijn meerdere mogelijke oorzaken. Je modem kan kapot zijn, de aansluitkabel kan kapot zijn of er speelt een probleem buiten je woning. Dat laatste kan ik nog niet met zekerheid uitsluiten, al zie ik dat een paar andere verbindingen bij jou in de buurt wel online zijn. Daarom wil ik met je kijken naar de aansluiting in je woning. Heb je de aansluitkabel al een los gehaald uit het DSL-poortje en opnieuw ingedrukt? Je kan hem ook kosteloos vervangen met de kortingscode IK2017. Het kan ook je modem zijn dat stuk is gegaan. Gezien de feestdagen heb ik gelijk een vervangend modem voor je besteld, hopelijk komt die nog net voor de kerst binnen. Al weet ik dat niet zeker.
Hoi Jimny,
De reset is "volgens het boekje" gebeurd. Ik ga het dsl kabeltje vervangen en dan meld ik me weer. Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Roger
Hoi Wieger,

Dsl is al los gehaald zonder resultaat. Hoe doe ik dat met die kortingscode? Fijn dat je al een nieuw modem heb gestuurd. Hopelijk is het dan verholpen. Alvast bedankt voor de moeite!

Gr Roger
Hoi Wieger,

Heb het linkje al gevonden in jouw post!
Gr Roger
Reputatie 7
Badge +13
Fijn dat je het linkje gevonden hebt, Roger. Hopelijk ben je snel weer online. Fijne feestdagen gewenst! 😳
Ik wel mij even bedanken voor de goede en snelle hulp! Zojuist is het nieuwe modem bezorgd en ik alles werkt weer! Nogmaals bedankt en fijne feestdagen!!!

Groeten Roger

Reageer