beantwoord

Geen internet

• 28 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds gisterenmiddag is de glasvezelverbinding weggevallen. Het lampje voor glasvezel op het NT kastje brand ook niet meer. Aan en uit zetten helpt niet.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice, maar die konden niks vreemds zien. 

We hebben ook bellen over internet, dus we zijn nu al een hele tijd op geen enkele manier bereikbaar anders dan mobiel. 

Wat kan ik het beste doen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 11:18

@Alexandra - Telfort Het is een zakelijk abonnement. Ik had niet direct in de gaten dat daar het forum niet voor bedoeld was, excuus. Inmiddels heeft er ook al een collega telefonisch contact opgenomen en komt er morgen een monteur, dus hopelijk wordt het opgelost. Toch bedankt!

Ah, geen enkel probleem! Dat kan gebeuren. Fijn om te horen dat er vandaag een monteur langs komt, ik verwacht dat het helemaal goed komt. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Kemper67, wat rot dat jouw verbinding het ineens niet meer doet.

Heb je al bericht gehad over de overgang naar KPN, of nog niet? Dit heeft namelijk invloed op of ik jouw gegevens kan zien of niet. Met het nummer dat in je forumprofiel staat kan ik helaas geen gegevens vinden. Kan je voor mij jouw postcode en huisnummer toevoegen? Geef je een seintje zo gauw ze er staan?

@Alexandra - Telfort Ik heb het toegevoegd!

Ik heb wel bericht gehad van de overgang, maar dat is pas per 1 november.

Reputatie 8
Badge +11

@Kemper67 Dankjewel, ik kan alleen gek genoeg geen gegevens vinden. Weet je zeker dat het een Telfort Thuis abonnement is/was? En kloppen de adresgegevens helemaal, die nu in je profiel staan? Ik hoor het graag, dan kijk ik er voor je naar.

@Alexandra - Telfort Het is een zakelijk abonnement. Ik had niet direct in de gaten dat daar het forum niet voor bedoeld was, excuus. Inmiddels heeft er ook al een collega telefonisch contact opgenomen en komt er morgen een monteur, dus hopelijk wordt het opgelost. Toch bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Ah, geen enkel probleem! Dat kan gebeuren. Fijn om te horen dat er vandaag een monteur langs komt, ik verwacht dat het helemaal goed komt. 

Reageer