beantwoord

Geen internet

• 29 april 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb al een half uur geen internet meer. Heb alles geprobeerd, stekkers eruit en weer er in. Alle kabels nagekeken. Uit en weer aan gezet. En de resetknop gebruikt. Maar niets werkt...
Aub hulp!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 april 2020, 11:51

Hoi @Mo Almere, welkom hier. 

Geen internet dus, dat is niet fijn. Ik wil dan ook graag eens meekijken wat ik kan achterhalen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt. 

Ook wil ik graag weten hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt in de woning. Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? En kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt/knippert? Blijft dat na een reset hetzelfde? 

Bekijk reactie

4 reacties

Goedemorgen, ik heb sinds een week geen internet meer. Heb alles geprobeerd, stekkers eruit en weer er in. Alle kabels nagekeken. Uit en weer aan gezet. En de resetknop gebruikt. Maar niets werkt... 

Kan iemand me helpen/ bellen van telfort. 

Gr Hani 
Aub hulp!

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een koper of glasvezel verbinding en welk type modem heb je precies en in je ene vraag heb je het over een half uur dat je geen verbinding hebt en in de andere geef je aan dat je al een week zonder zit, wat is het nu precies

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Mo Almere, welkom hier. 

Geen internet dus, dat is niet fijn. Ik wil dan ook graag eens meekijken wat ik kan achterhalen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt. 

Ook wil ik graag weten hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt in de woning. Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? En kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt/knippert? Blijft dat na een reset hetzelfde? 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat je weer internet hebt. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien. 

Reageer