beantwoord

Geen internet

• 29 maart 2020
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag heb ik geen verbinding met het internet meer via de experia box V8. Vanmorgen hadden een iPhone en een tv nog wel verbinding met internet, maar de rest van mijn apparaten niet meer. Nu heeft geen enkel apparaat nog verbinding met internet.

ik heb de router gereset. Ik heb de stekker eruit gehad. En ik heb gecontroleerd of de kabels er nog goed inzaten. 

Wat kan ik nog meer proberen?

icon

Beste antwoord door jimny 30 maart 2020, 03:06

Wellicht is de PowerPoint extension van TP link de veroorzaker, als je die er tussenuit haalt heb je dan wel verbinding met bv je smart tv

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke lampjes branden er nog op het modem en/of is het een kerstverlichting

Reputatie 1

Power, wireless, broadband, internet en TV

wireless knippert soms. De rest brandt continu.

Reputatie 8
Badge +18

Geef je modem een reset door het gaatje achterop het modem 10 sec in te drukken

Reputatie 1

Ik heb de modem gereset. Maar niet alle apparaten krijgen verbinding met internet.

apple tv gaat via een kabel vanaf de modem en die krijgt verbinding, maar bijvoorbeeld de smart TV gaat via WiFi en die maakt geen verbinding met internet. 

Mijn iPhone krijgt  gek genoeg wel verbinding met internet via de WiFi.

Reputatie 8
Badge +18

Probeer het eens via deze link om het weer aan de praat te krijgen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm

Reputatie 1

Bedankt jimny,

Het heeft helaas niet mogen baten. En er wordt als laatste optie een wifi extension van experia aangeraden. Maar ik heb al een powerline extension van TP-link.

Ik zal morgen telfort bellen om te vragen of zij nog ideeën hebben.

Hartelijk dank nogmaals.

Reputatie 8
Badge +18

Wellicht is de PowerPoint extension van TP link de veroorzaker, als je die er tussenuit haalt heb je dan wel verbinding met bv je smart tv

Reputatie 1

Goedemorgen Jimny

ik heb de TP link extender eruit gehaald en het werkt allemaal weer. Bedankt voor al je hulp ! 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @wmsm, van harte welkom op ons forum!

Ik zie dat @jimny je heel goed advies gegeven heeft, en dat je zodoende de oplossing gevonden hebt :relaxed: Wat fijn om te zien. Mocht je toch nog iets opmerken of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reputatie 8
Badge +18

Goedemorgen Jimny

ik heb de TP link extender eruit gehaald en het werkt allemaal weer. Bedankt voor al je hulp ! 

Graag gedaan 

Reageer