beantwoord

Geen internet

• 6 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

15 Augustus geen internet - glas lampje niet aan en het probleem was in het wijkkastje. Vandaag terug naar thuis en nog een keer hetzelfde probleem. Alweer geen glas lampje aan en geen internet. Glas reset gedaan, modem herstel and reset gedaan. Maar nog steeds geen internet en het lijkt alweer een probleem te zijn met het wijkkast?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 oktober 2019, 09:39

Hi @Klant zonder internet, ik zie dat de afspraak verplaatst is naar vandaag, helemaal goed. Ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt, maar ik hoor graag van je hoe het afgelopen is. Laat het ook gerust weten als ik iets voor je kan betekenen.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hi @Klant zonder internet, ik zie dat de afspraak verplaatst is naar vandaag, helemaal goed. Ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt, maar ik hoor graag van je hoe het afgelopen is. Laat het ook gerust weten als ik iets voor je kan betekenen.

Reputatie 8
Badge +9
@Klant zonder internet Ik heb je geprobeerd te bereiken maar kon je helaas niet te pakken krijgen. Daarom heb ik alvast een monteur voor je ingepland voor morgenavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Mocht dit je niet goed uitkomen, dan raad ik je aan om de klantenservice even te bellen, dan kan de afspraak direct worden aangepast.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is?
@Alexandra - Telfort
Zo weet Alexandra sneller dat je hebt gereageerd.
Jammer - geen reactie en nog steeds zonder internet.
Hoi Alexandra, nummer is toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Klant zonder internet, wat rot dat je in augustus al problemen met de glasvezelverbinding had en nu weer. Ik begrijp dat je precies hetzelfde merkt als de vorige keer. Dat is niet de bedoeling. Ik help je graag om dit op te lossen.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en de verbinding nagekeken. De powerlampjes van de Experia Box en de aansluiting (de NT) zijn wel aan, toch? Goed dat je al hebt gereset, jammer dat het geen verschil heeft gemaakt. Ik stel voor dat we een monteur gaan inplannen. Kan je voor mij je mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik contact met je opnemen zodat we de afspraak kunnen maken. Laat je weten wanneer je je nummer hebt toegevoegd?

Reageer