beantwoord

Geen internet

  • 29 september 2019
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren geen internet en ik zie dat de klantenservice gesloten is kunt u het voor mij controleren wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 september 2019, 08:55

Hoi @melisglas, ik lees dat je geen verbinding hebt. Ik zag dat je de betalingsachterstand betaalt had. Alleen was de heraansluiting nog niet weer in gang gezet. Dit heb ik nu gedaan. Je hebt nu weer een verbinding.
Bekijk reactie

2 reacties

Dam kan je beter via Twitter of Facebook proberen.
Heb hier vanmorgen nog geen webcare gezien.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @melisglas, ik lees dat je geen verbinding hebt. Ik zag dat je de betalingsachterstand betaalt had. Alleen was de heraansluiting nog niet weer in gang gezet. Dit heb ik nu gedaan. Je hebt nu weer een verbinding.

Reageer