beantwoord

Geen internet

• 19 september 2019
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Wij hebben geen wifi en ook geen internet met kabel weten jullie misschien wat wij moeten doen groetjed youri
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 september 2019, 18:17

Hoi @Epicyouyou, wat rot dat je verbinding het niet meer doet. We helpen je hier graag verder om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens in je profiel staan, ik heb ze er meteen bij gepakt. Klopt het dat je net ook contact gehad hebt met de klantenservice? Als ik je verbinding nu nakijk, lijkt deze het weer te doen.Verder zie ik dat er een afspraak met een monteur is ingepland voor morgenochtend.

Laat je ons weten hoe het bezoek afgelopen is en hoe het gaat met jouw verbinding?
Bekijk reactie

2 reacties

Welke ledjes branden op je modem?
Modem al een keer uit en weer aan gezet?

Ken je deze probleemoplosser?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Epicyouyou, wat rot dat je verbinding het niet meer doet. We helpen je hier graag verder om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens in je profiel staan, ik heb ze er meteen bij gepakt. Klopt het dat je net ook contact gehad hebt met de klantenservice? Als ik je verbinding nu nakijk, lijkt deze het weer te doen.Verder zie ik dat er een afspraak met een monteur is ingepland voor morgenochtend.

Laat je ons weten hoe het bezoek afgelopen is en hoe het gaat met jouw verbinding?

Reageer