beantwoord

Geen internet

• 3 januari 2019
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Er brandt een rood lampje bij internet. Wifi doet het niet en rechtstreeks ook niet
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 januari 2019, 12:57

Hallo Jim, dat klinkt niet goed! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een wijziging voor vandaag is gepland. In deze wijziging wordt de extra snelheid van 100 Mbit/s toegevoegd aan het pakket. Heb je de Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Daarmee zal deze opnieuw verbinding gaan maken met het netwerk. Ik hoor graag van je of je daarmee weer verbinding krijgt, met de nieuwe snelheid.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jim, dat klinkt niet goed! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een wijziging voor vandaag is gepland. In deze wijziging wordt de extra snelheid van 100 Mbit/s toegevoegd aan het pakket. Heb je de Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Daarmee zal deze opnieuw verbinding gaan maken met het netwerk. Ik hoor graag van je of je daarmee weer verbinding krijgt, met de nieuwe snelheid.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Jim van Rijt, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om de modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en heb je daarna de nieuwe snelheid gekregen?

Reageer