beantwoord

Geen internet

• 25 maart 2017
  • 5 reacties
  • 505 keer bekeken

Beste,

Heb geen internet, en helaas op zaterdag is de klantenservice open als ik werk 10 tot 17.

Heb zyxel p 2812. Heb wel verbinding met router maar geen internet.

Heb reset door aan/uit knop, door reset knop en gewoon stekker eruit te trekken. Lampje dsl knippert soms en lampje power en wlan staat aan. Lampje internet doet niks.

Wat kan het zijn? Modem stuk?

Groet

Martin
icon

Beste antwoord door Leon 25 maart 2017, 16:52

Hi Marin,

Het klopt dat de klantenservice op zaterdag om 17:00 uur sluit, maar gelukkig heb je ons forum gevonden! :)

Ik wil ook graag dat je het DSL-kabeltje eens vervangt. Als het mogelijk is om het kapje van het IS/RA-punt (aansluitpunt in de muur) los te schroeven dan ben ik benieuwd of je iets van oxidatie aan de binnenkant ziet.

Stuur me gelijk alsjeblieft ook een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan kijk ik aan mijn kant of ik hier iets vreemds zie.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vernieuw het kabeltje max 50 cm vanaf je modem naar het aansluitpunt eens en doe vervolgens nog een keer een harde reset door het resetknopje 25 sec. in te drukken
Reputatie 5
Badge +1
Hi Marin,

Het klopt dat de klantenservice op zaterdag om 17:00 uur sluit, maar gelukkig heb je ons forum gevonden! :)

Ik wil ook graag dat je het DSL-kabeltje eens vervangt. Als het mogelijk is om het kapje van het IS/RA-punt (aansluitpunt in de muur) los te schroeven dan ben ik benieuwd of je iets van oxidatie aan de binnenkant ziet.

Stuur me gelijk alsjeblieft ook een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan kijk ik aan mijn kant of ik hier iets vreemds zie.
Bedankt! Dat was inderdaad de oplossing. Nieuw kabeltje.
Reputatie 8
Badge +18
Mooi zo, bedankt voor de terugmelding
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Martin,

Heel mooi dat je het hebt kunnen oplossen met een ander kabeltje! :)
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.