beantwoord

Geen internet

  • 31 januari 2017
  • 8 reacties
  • 382 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb geen internet. Lan verbinding werkt en het modem heeft 71/24Mbit signaal naar telfort, maar er is geen internet. Is er een storing aan jullie kant?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 februari 2017, 13:54

Dat is wel een erg trage reactie. Maar ja het werkt weer.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Werkt alles alweer? Soms tijdelijk hikje.
Dat is wel een erg trage reactie. Maar ja het werkt weer.
Dat is wel een erg trage reactie. Maar ja het werkt weer.

Geen dank hoor. Ben ook maar gewoon een klant die probeert te helpen.
En je had ook uit jezelf kunnen melden dat het weer werkte...
Het was geen commentaar op jou. Meer dat telfort niet reageerde
Reputatie 8
Badge +18
Dit forum is een online service van Telfort en geen helpdesk waar je a la minuut wordt geholpen, hier kun je ongeveer rekenenen op een reactietijd van 3 tot 5 werkdagen
Ok dat wist ik niet. Hun website zegt hier heen te gaan als er internet problemen zijn. Raar dat ze dat dan zeggen.
Reputatie 8
Badge +18
Ok dat wist ik niet. Hun website zegt hier heen te gaan als er internet problemen zijn. Raar dat ze dat dan zeggen.

Geeft niets men geeft meerdere opties voor contact dat is bellen of via Facebook of viaTwitteraccount of via dit forum
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Anoniem,

Er was geen storing in jouw omgeving. Althans, hier is mij niets van bekend. Het is goed om te horen dat het opgelost is! :)

Veel plezier ervan!