beantwoord

Geen internet

• 28 november 2016
  • 7 reacties
  • 458 keer bekeken

Sinds zaterdagochtend heb ik al geen internet, en dus ook geen tv. Op de modem brand alleen het Power lampje en het Wireless lampje knippert.
Ik denk dat er een technische storing gaande is. Ik heb alles al geprobeerd, een aantal keer gereset, meerdere keren van de stroom afgehaald.
Zou iemand van Telfort alsjeblieft kunnen checken of er een storing gaande is of dat er iets gewijzigd is?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Laura
icon

Beste antwoord door Leon 1 januari 2017, 21:57

Hi Laura,

We hebben elkaar gesproken per privébericht en de glasvezelverbinding is inmiddels opgeleverd. :)

Hier gaat een slotje op!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Badge +1
Hoi Laura, welkom op ons forum!

Om te beginnen kun je altijd zelf op www.telfort.nl/storing kijken voor actuele storingen. Zo te zien is er geen storing bekend in jouw woonplaats.

Als ik dan naar jouw verbinding kijk dan zie ik buitenshuis geen afwijkende zaken. Geef het modem eens een harde reset.

Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂
Hallo Leon,

Dit heb ik uiteraard het hele weekend al gedaan. Ook met een aantal uur er tussen of zelfs een nacht.
Niks helpt, dus ik ben bang dat er wel een of andere storing gaande is welke wellicht niet bekend is?

Groeten,
Laura
Badge +1
Hi Laura,

Goed om te weten dat je daar al mee bezig bent geweest! Ik ga je een ander modem toesturen. Ik zie namelijk dat er op dit moment wel een modem aangesloten zit en zodoende verwacht ik niet dat het probleem buiten ergens zit. Het lijkt erop dat het modem het signaal gewoon niet goed verwerkt o.i.d.

Laat je het me weten als je 'm binnen hebt? 🙂
Hallo Leon,

Oke, super! Wanneer kan ik de modem ongeveer verwachten?

Ik zal je laten weten wanneer ik hem binnen heb en of internet dan weer werkt!

Groetjes,
Laura
Badge +1
Hoi Laura,

Ik zie dat er is geconstateerd dat je per ongeluk op een ander poortje in de wijkcentrale aangesloten bent geweest! Is het inmiddels hersteld?
Hallo Leon,

Dat bleek inderdaad het geval. Er zijn al twee verschillende monteurs langs geweest en afgelopen zaterdag is de verbinding eindelijk weer herstelt. Helaas werd ik vanmorgen wakker met hetzelfde probleem, weer geen internet... Dus dat word weer een nieuwe afspraak maken.
Ik heb ook meteen glasvezel aangevraagd, want ik word knetter gek van deze beroerde verbinding.

Groeten,
Laura
Badge +1
Hi Laura,

We hebben elkaar gesproken per privébericht en de glasvezelverbinding is inmiddels opgeleverd. :)

Hier gaat een slotje op!