beantwoord

Geen interactieve tv en internet meer

• 26 april 2015
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Gisteravond zat ik een film te kijken via mijn Apple tv en ineens viel de verbinding weg. Nou heeft de Apple tv dat wel vaker, maar ook op mijn telefoon zat geen WiFi teken meer. Modem stroomloos gemaakt, maar dat maakte geen verschil uit.
Vanmorgen tv gecheckt en ik krijg geen beeld. Kijk naar t modem, geen lampje bij wlan en oranje lampje bij dsl en internet (geen idee welke vd 2 voor tv is). Weer stroomloos gemaakt (10 minuten) en weer geen reactie. De reset button werkt ook niet meer.
Tevens geprobeerd laptop direct aan te sluiten op modem dus bedraad internet maar nee gewoon helemaal niets :(
Kan ik nog iets doen of is ie echt stuk?
icon

Beste antwoord door Stephen 18 mei 2015, 19:35

@Mriek80,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer gebruik kunt maken van internet en Interactieve TV. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Oh ja ik heb een zyxel modem.
Reputatie 8
Badge +10
Hoe weet je dat de resetbutton het niet meer doet..?
Heb je deze 30 seconden ingedrukt gehouden totdat de modem uit-en weer aanging..?
Ja 30 seconden ingedrukt en er gebeurd helemaal niets. Reageert nergens op...
Reputatie 8
Badge +10
Ja 30 seconden ingedrukt en er gebeurd helemaal niets. Reageert nergens op...

Dan lijkt 'ie inderdaad echt stuk... :(
Maandag Koningsdag dus dinsdag maar snel bellen naar de helpdesk.
Reputatie 8
Badge +16
@Mriek80,

Excuses voor de late reactie. Indien je nog geen contact hebt opgenomen met de helpdesk dan ontvang ik graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Mriek80,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer gebruik kunt maken van internet en Interactieve TV. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen