Geen inlogscherm Zyxel P-2601HN-F1

• 12 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2414 keer bekeken

Badge
Als ik wil inloggen op het modem Zyxel P-2601HN-F1 via 192.168.1.254 dan krijg ik een leeg scherm. Ik krijg dus niet het inlogscherm. Ik heb van alles geprobeerd (cntr F5, cache en cookies gewist, virusscanner/firewall uitgezet, modem opnieuw gereset) maar helaas zonder resultaat. Tot 3 maanden geleden kon ik wel inloggen op het modem. Het modem werkt overigens wel maar ik zou graag wat instellingen willen aanpassen. Overigens heb ik deze vraag al 2 weken geleden via het contactformulier ook gesteld maar geen reactie mogen ontvangen.
Gaarne een oplossing.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Modem ècht gereset door 30 seconden het resetknopje in te drukken?
Badge
Echt waar......
Het vreemde is dat als ik met een laptop (windows 7) inlog het wel lukt. Met windowx XP lukt het dus niet meer.
Reputatie 8
Badge +19
Echt waar......
Het vreemde is dat als ik met een laptop (windows 7) inlog het wel lukt. Met windowx XP lukt het dus niet meer.

Lijkt me een browserprobleem op de XP machine.
Badge +1
Echt waar......

Beste Hans,

Welke browser gebruik je bij je winxp machine ? download anders even gratis firefox (browser) of anders Chrome, en probeer het dan nog eens een keer

Groet,

Ed

Reageer