beantwoord

Geen hulp bij veel problemen

• 17 juli 2018
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Goedemorgen!

Na vandaag zijn we al weer 3 weken, 150 belminuten en veel geduld verder.
Meerdere keren de modem gereset, stappenplan doorlopen etc.
Maar nog steeds geen resultaat en of oplossing...!

Meerdere malen gebeld met Telfort dat onze verbinding er continu uit ligt, soms wel 10 keer op 1 dag!
Dit zorgt voor veel frustratie omdat je op deze manier niet eens televisie kan kijken of kan blijven internetten, want alles ligt er dan uit.

Na een monteursafspraak van Guidion kregen wij van de beste man het advies: ''Mochten de storingen blijven, bel dan Telfort op want dan moet er iemand vanuit KPN komen, dan kunnen wij niks meer doen.''

Zo gezegd zo gedaan, alleen blijven de medewerkers van Telfort zeggen dat Guidion langs moet komen?!
Ook word er bij Telfort elke keer van alles beloofd, dat we terug gebeld worden (Wat niet gebeurd, dus wij bellen dan maar weer), dat KPN belt, dat er een KPN monteur is geweest buiten (Terwijl 3 dagen later een collega beweerd dat KPN nog niet is geweest, want die moet eerst een afspraak met ons plannen?! :?)

En als een medewerker ons verteld dat hij alleen het nummer van KPN kan geven want meer kan die niet doen, is onze reactie: ''Nou, zijn we weer geen stap verder!'' Waarop deze medewerker antwoord: ''Nou, dan help ik je toch niet meer verder?''
Terwijl in het dikgedrukte deel juist staat dat hij alleen het nummer kan geven en meer niet kan doen!
Of als wij er zo klaar mee zijn omdat dit al zo lang duurt en dit vervolgens vertellen aan een andere medewerker krijgen we het antwoord: ''Dat maak mij niet warm of koud!'' :?
Lekkere klantenservice!

Dus....Elke keer een andere medewerker, maar ook elke keer totaal tegenstrijdige verhalen, iedereen spreekt elkaar tegen waardoor wij zoiets hebben: Word dit nog wel geregeld??:?

Met vriendelijke groet,

Larissa
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 juli 2018, 18:24

Hallo Larissa, welkom op ons forum. Wat een verhaal zeg, ik schrik er van! Zoveel verschillende verhalen wil je niet horen en je wilt natuurlijk ook duidelijkheid over een oplossing. Wij zijn jouw provider, daardoor zijn wij jouw aanspreekpunt als er iets is. Mocht er iets met de lijn aan de hand zijn, dan zetten wij een melding door naar KPN en zij zullen aan de hand daarvan contact met jou opnemen. Jij hoef daarvoor geen contact met hen op te nemen.
Ik ben je verbinding ook meteen gaan nakijken en ik zo te zien was de Experia Box de verbinding met het netwerk kwijt op 15 juli. Jullie hebben sindsdien nog wel verbrekingen ervaren begrijp ik? Ik zie de monteurs die hiervoor geweest zijn, het modem is vervangen en er zijn aanpassingen in de wijkcentrale gedaan. Als je ervaart dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan? Veranderen de lampjes op de Experia Box, blijven die aan of gebeurt er iets anders? Als de Experia Box de verbinding met de buitenwereld wel lijkt te houden, zou er ook iets anders kunnen spelen.
Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Larissa, welkom op ons forum. Wat een verhaal zeg, ik schrik er van! Zoveel verschillende verhalen wil je niet horen en je wilt natuurlijk ook duidelijkheid over een oplossing. Wij zijn jouw provider, daardoor zijn wij jouw aanspreekpunt als er iets is. Mocht er iets met de lijn aan de hand zijn, dan zetten wij een melding door naar KPN en zij zullen aan de hand daarvan contact met jou opnemen. Jij hoef daarvoor geen contact met hen op te nemen.
Ik ben je verbinding ook meteen gaan nakijken en ik zo te zien was de Experia Box de verbinding met het netwerk kwijt op 15 juli. Jullie hebben sindsdien nog wel verbrekingen ervaren begrijp ik? Ik zie de monteurs die hiervoor geweest zijn, het modem is vervangen en er zijn aanpassingen in de wijkcentrale gedaan. Als je ervaart dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan? Veranderen de lampjes op de Experia Box, blijven die aan of gebeurt er iets anders? Als de Experia Box de verbinding met de buitenwereld wel lijkt te houden, zou er ook iets anders kunnen spelen.
Ik hoor het graag van je!

Reageer