beantwoord

Geen hoofdaansluiting

  • 17 september 2018
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Wij willen graag internet en televisie installeren. Maar er bevind zich geen hoofdaansluiting in de meterkast. Ook zit er nergens een telefoonaansluiting in huis. Wat te doen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 september 2018, 16:47

Hallo Ilse, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt installeren als je een pakket bent aangegaan. De hoofdaansluiting (het IS/RA-punt) zit in de meterkast als het een huis is dat is gebouw na 1990. Bij huizen van voor die tijd zit het IS/RA-punt in de woonmaker. Op de tweede link van nelly jacoba worden de verschillende type's IS/RA-punt benoemd, kan je voor ons kijken of je daarmee toch een aansluitpunt kunt vinden in huis?
Als dat niet lukt kan ik ook voor je kijken of ik iets kan zien over het aansluitpunt, daarvoor kan je je postcode, huisnummer en het klantnummer op je profielpagina invoeren en hieronder een reactie achterlaten. Je hebt nu het abonnementsnummer van de tv als klantnummer ingevoerd, daar kunnen we niet op zoeken. Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Het snelste is bellen of chatten.
De klantenservice kan nakijken waar het isra punt zou moeten zitten.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hoofdaansluiting-vinden.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Ilse, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt installeren als je een pakket bent aangegaan. De hoofdaansluiting (het IS/RA-punt) zit in de meterkast als het een huis is dat is gebouw na 1990. Bij huizen van voor die tijd zit het IS/RA-punt in de woonmaker. Op de tweede link van nelly jacoba worden de verschillende type's IS/RA-punt benoemd, kan je voor ons kijken of je daarmee toch een aansluitpunt kunt vinden in huis?
Als dat niet lukt kan ik ook voor je kijken of ik iets kan zien over het aansluitpunt, daarvoor kan je je postcode, huisnummer en het klantnummer op je profielpagina invoeren en hieronder een reactie achterlaten. Je hebt nu het abonnementsnummer van de tv als klantnummer ingevoerd, daar kunnen we niet op zoeken. Ik hoor het graag van je.
@Ilse Rutjes-Busser
En, nog gelukt?

Reageer