vraag

Geen glasvezelverbindingen meer

• 7 november 2017
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,

Sinds 19 oktober kan ik geen gebruik meer maken van tv/internet/telefonie. Ik heb zelf al meerdere malen gebeld. We zijn er achter dat het niet aan de modem ligt, maar aan de glasvezelverbinding. Jullie hebben een melding gemaakt bij een extern bedrijf en deze zouden binnen 5 werkdagen contact met me opnemen. Helaas heb ik nog steeds niks van hun gehoord. Ik kan jullie wel blijven bellen, maar dan lopen mijn mobiele kosten nog hoger op. Ik betaal voor jullie diensten en dan wil ik er ook graag gebruik van kunnen maken.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De firma die je dan had moeten bellen is Guideon, webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Wen90, welkom op het forum. Het is inderdaad niet fijn om sinds 19 oktober zonder werkende verbinding te zitten. Navraag bij ons netwerkteam leert me dat de herstelwerkzaamheden nu gepland staan voor 11 november. Omdat je aangeeft dat er nog geen contact met je opgenomen is, heb ik mijn collega's gevraagd om dit nog verder na te kijken. Hier krijg ik nog verder bericht over terug. Als ik meer weet, dan deel ik het met je. Via dit bericht wil ik namens Telfort excuses maken voor het ongemak. Ik kan me heel goed voorstellen wat voor frustratie ontstaat door dit probleem. Ik ga mijn uiterste best doen om alles zo snel mogelijk voor je opgelost te krijgen.

Reageer