beantwoord

Geen DSL, storing?

• 26 juni 2015
  • 8 reacties
  • 486 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik geen Internet en digitale tv meer . Het dsl lampje en internet lampje branden niet meer. Ik heb al gereset en aan uit gezet maar niets helpt. Stekkers zitten er ook goed in. Wie kan mij snel helpen?
icon

Beste antwoord door Michael 26 juni 2015, 18:06

@carolineheefttelfort,

Welkom!

Prima forum nickname heb je gekozen! :)

Het kan zo zijn dat er zich ergens een hikje voordeed in het netwerk. Ik kan niet zien om welke omgeving het gaat dus kan ook niet aangeven of jouw omgeving getroffen is door een storing. Hoe dan ook; werkt het weer? Indien ik alsnog iets voor je kan doen; laat het dan even weten. Maak dan gelijk je naw-gegevens kenbaar in een privévenster.

@Enterprise,

Er is ook niets bekend in de omgeving van Spijkenisse. Maar fijn dat het na wat fröbelwerk nu goed werkt. :)

Michael
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Sinds gisteren heb ik geen Internet en digitale tv meer . Het dsl lampje en internet lampje branden niet meer. Ik heb al gereset en aan uit gezet maar niets helpt. Stekkers zitten er ook goed in. Wie kan mij snel helpen?

Vannacht om 02.15 uur ging hier ook alles plat om mij onbekende reden, er is niets gewijzigd in firmware voor de modem of de TV-ontvanger.
Toen na een kwartier nog geen lampje weer ging branden heb ik de modem uit- en weer aangezet en toen kwam na een poosje de verbinding weer terug.
Reputatie 8
Badge +2
@carolineheefttelfort,

Welkom!

Prima forum nickname heb je gekozen! :)

Het kan zo zijn dat er zich ergens een hikje voordeed in het netwerk. Ik kan niet zien om welke omgeving het gaat dus kan ook niet aangeven of jouw omgeving getroffen is door een storing. Hoe dan ook; werkt het weer? Indien ik alsnog iets voor je kan doen; laat het dan even weten. Maak dan gelijk je naw-gegevens kenbaar in een privévenster.

@Enterprise,

Er is ook niets bekend in de omgeving van Spijkenisse. Maar fijn dat het na wat fröbelwerk nu goed werkt. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +10
T
@Enterprise,

Michael

Ik wil het ook niet een 'storing' noemen, eerder een soort systeemreset.
Het duurde iig langer dan de gebruikelijke onderbrekingen zoals je die bijv. bij een fw-update ziet.
De modem kwam ook niet vanzelf weer online.
Maar alles werkt weer zoals het hoort... 😉
Reputatie 4
Badge +1
@ Enterprise,

Super dat alles weer werkt 🙂

Christy
Reputatie 8
Badge +10
@ Enterprise,

Super dat alles weer werkt 🙂

Christy

Bedankt.
Zoals je ziet loopt ook een Topper wel eens tegen dit soort problemen aan... 😉
Reputatie 8
Badge +2
@Enterprise,

Als zelfs Toppers kunnen kampen met dergelijke problemen dan weet ik het ook niet meer. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +10
@Michael
Ik vermoed dat het een hick-up was in de wijkcentrale alhier... :8
Reputatie 8
Badge +2
@Enterprise,

Dat kan inderdaad! Een hick-upje is niet te voorkomen helaas. :)

Michael

Reageer