beantwoord

Geen DSL-signaal in Utrecht

• 20 juli 2017
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb al een aantal uur geen DSL-signaal in Utrecht, postcode 3571 (nu: 20-7, 13:20 uur). De router heb ik gereset en opnieuw gestart.

Tussen de storingen staat niets. Iemand anders ook last hiervan?
icon

Beste antwoord door henkrik 2 augustus 2017, 13:27

Het bleek een kabel van KPN die doorgeboord was. Gelukkig nu weer hersteld. Bedankt voor de reactie.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Henk, welkom op het forum. Balen dat je zonder internet zit. 😞 Maar, goed dat je contact hebt opgenomen. Mijn collega heeft je inmiddels een nieuw modem toegestuurd en deze is vandaag bij je afgeleverd. Kun je aangeven of je hem al hebt aangesloten? Ik zie namelijk nog geen werkende internetverbinding. Mocht het alsnog niet lekker werken nadat je het nieuwe modem hebt aangesloten, laat het dan weten, dan zet ik vervolgacties voor je uit.
Hij werkt helaas nog niet. Balen inderdaad, daar gaat Netflix 😞. Er komt dinsdag een monteur.
Reputatie 8
Badge +2
HI Henk, bedankt voor je berichtje. In mijn systeem zie ik dat de monteur is geweest, maar dat hij niet veel heeft kunnen doen. Mijn collega's hebben naar aanleiding hiervan een meting aangevraagd bij KPN. De verbinding zal een tijd lang gemonitord worden en naar aanleiding hiervan zullen vervolgacties worden uitgezet om het probleem te verhelpen. Zo'n duurmeting duurt 24 uur. Naar verwachting krijgen we morgen een reactie van KPN. Mijn collega's zullen je dan telefonisch op de hoogte brengen.
Het bleek een kabel van KPN die doorgeboord was. Gelukkig nu weer hersteld. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Henk, dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat er schot in de zaak zit en dat het hersteld kon worden. Veel plezier!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer