beantwoord

Geen DSL signaal

• 13 april 2012
  • 8 reacties
  • 1702 keer bekeken

Ik heb een T12 abonnement (internet en bellen) van Telfort (voorheen Tiscali).

Ik gebruik een splitter omdat ik naast internet & bellen van Telfort (via modem) ook nog een analoge KPN telefoon heb.

Mijn modem is een FB 7270.

Sinds afgelopen maandag heb ik geen internetverbinding en kan ik ook niet bellen via Telfort. Mijn analoge KPN-telefoon functioneert wel goed.

Een knipperend lampje op de FB geeft aan dat er geen DSL-signaal is.

Om te testen heb ik mijn oude Zyxel 2602HW-61C en een Zyxel P-2601HN (van mij dochter met Telfort-abonnement) aangesloten. Bij beide Zyxel modems blijft het DSL-lampje uit.

Ook het rechtstreeks aansluiten (zonder splitter) van de diverse modems op het punt waar de lijn het huis binnenkomt geeft als resultaat dat er geen DSL-signaal is.

Wat is wijsheid in dit geval?
icon

Beste antwoord door Nico Maastricht 17 april 2012, 10:41

Henk,

Ik heb wel iets verstuurd maar mogelijk via een verkeerde route. Waar vind ik de optie om een privé bericht te versturen?

Nico
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Nico Maastricht,

Welkom op het forum. Dat is erg vervelend, om u verder te kunnen helpen ontvang ik graag uw naw-gegevens en 06-nummer via een privé bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Henk
Hallo Henk,

Ik zou graag willen weten of mijn privé bericht (naw-gegevens) is aangekomen.

Nico
Reputatie 4
Badge +3
@Nico Maastricht,

Nog geen privé bericht van u ontvangen :(

Henk
Henk,

Ik heb wel iets verstuurd maar mogelijk via een verkeerde route. Waar vind ik de optie om een privé bericht te versturen?

Nico
Reputatie 4
Badge +3
@Nico Maastricht,

Via deze link kunt u mij een privé bericht sturen. :)

Henk
Henk,

Ik heb inmiddels 3x een privé bericht verstuurd (1x Telfort webcare, 2x Henk) met mijn naw-gegevens maar heb het vermoeden dat deze niet aankomen bij het Webcare-team.

Toch staan deze berichten als verzonden in mijn mailbox. Wat gaat er mis?
Reputatie 4
Badge +3
@Nico Maastricht,

Gegevens zijn in goede orde ontvangen en ik heb uw privé bericht beantwoord. Er wordt vandaag contact met u opgenomen.

Henk
Henk en teamcollega's,

De lijn werkt weer perfect.

(Wat was de wereld klein geworden)

Bedankt voor de actie en het belletje.

MVG

Reageer