beantwoord

Geen diensten sinds vrijdag 2dec

• 4 december 2016
  • 6 reacties
  • 408 keer bekeken

Mijn vraag op dit forum van vrijdag over storing internet-tv-tel in leiden is nog steeds niet beantwoord door Telfort. Ik heb sinds 2dec sochtends al geen verbinding voor de 3-in-1 internet/tv/vaste telefoon. Alleen het powerlampje en wifi lampje branden groen op de modem, maar er is geen verbinding en telefoonlijn is dood. Na reset geen verandering. Heb eerst op forum vraag gesteld hierover maar tot zelfs vanavond aan toe geen enkele reactie daarop gekregen. Heb vrijdag 3x moeten bellen met klantenservice, daarvoor heeft telfort al 2,50 in rekening gebracht maar intussen geen duidelijkheid. eerst zou er een monteur naar de wijkkast gaan omdat er iets met de kpn verbinding zou zijn. toen smiddags nog geen verbinding belde ik 2e maal, toen zeiden ze dat het is gemeld bij een monteur om 12.30 die dag, toen ik eerder belde. inmiddels was het 17.00 uur, dus vroeg ik, zou het dan wel vandaag verholpen worden of moet ik tot maandag wachten? Neee, zei de klantenservice medewerker, niet tot maandag! ik geef je wel het telefoonnummer van guidion dan kan je horen wanneer je afspraak is. Gebeld, en wat blijkt - er kan voor woensdag zelfs geen afspraak worden gemaakt en de monteurs werken alleen 9 tot 5 dus ik moet er nog uren van werk voor opnemen ook! Ik vind dit zeer slecht, dat ik zo lang thuis zonder verbinding zit terwijl ik een abonnement doorbetaal, mijn forumvraag genegeerd word, en ik 3x extra moet bellen met klantenservice om halve of onjuiste informatie te krijgen. Ik had graag nog genoten van de laatste restjes HBO maar heb nu de combivoordeel omgezet naar dubbele mobiel internet en beltegoed aangezien ik er nu thuis ook gebruik van moet maken. Graag zie ik dat telfort mij vergoedt voor de telefoonkosten (tot zover 2,50 mobiel) en evt extra benodigde mobiel internet, en terugbetaling van abonnementskosten voor de dagen waarop die niet genoten zijn. Verder hoop ik dat de verbinding zo spoedig mogelijk verholpen word.
icon

Beste antwoord door Leon 30 december 2016, 20:57

Hi Maritta, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Marit,

Ik vind het erg vervelend dat je nu zo lang hebt moeten wachten op een antwoord! Ik help je graag verder.

Heb je inmiddels weer een werkende verbinding?

Wat de vergoeding betreft heb je daar zeker recht op. In hoeverre bespreek ik graag met je zodra de verbinding weer volledig hersteld is.

Ik hoor graag van je!
Hoi Leon,
Dank voor je reactie, nu je bericht gevonden. Niet zeker hoe het forum werkt en waarom er (0) staat bij priveberichten in mijn overzicht.

nee, ik heb nog steeds geen verbinding thuis. Morgen om 9 uur komt een monteur van Guideon, Laat svp even weten op welke manier ik moet communiceren, daar mijn topics stuk voor stuk genegeerd zijn.
Dank, Maritta
Reputatie 5
Badge +1
Hi Maritta,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik weet niet goed hoe het komt waarom er niet op je andere topics is gereageerd! 😞 Je kunt vanaf nu in dit topic reageren dan zie ik je reactie steeds verschijnen.

Fijn om te horen dat Guidion is aangestuurd (al heeft het wel even op zich laten wachten)! Stuur mij alsjeblieft ondertussen ook een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik gelijk nog even naar je verbinding en de afspraak die met Guidion is gemaakt.

Alvast bedankt!
Privebericht gestuurd, graag ontvangstbevestiging, groet, Maritta
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Maritta,

Ik heb je berichtje in goede orde ontvangen! Dankjewel!

Zoals ik het kan beoordelen lijkt er iets in de wijkcentrale niet goed te zitten. Ik zie ook dat er een monteur is aangestuurd die bevoegd is om een kijkje te nemen in de wijkcentrale, dus dat lijkt allemaal wel goed te gaan.

Laat je me morgen weten hoe het bezoek is verlopen? Als de diensten het dan weer doen dan zullen de compensatie bespreken.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Maritta, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!