beantwoord

Geen diensten op glasvezel (geen licht)

• 24 februari 2017
  • 2 reacties
  • 786 keer bekeken

Reputatie 1
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb 2 klachten:
1. niet naleven van de schriftelijke overeenkomst dat de overgangsdatum van het tijdelijke nummer op 2017-01-16 geëffectueerd wordt. In werkelijkheid is het op 2017-02-17 (1 maand later) ingegaan. Waarbij ik meer kosten heb overgehouden aan mijn telefoondiensten.
2. slechte service van Telfort en het derde bedrijf die de monteur stuurt.

Op de avond van 21 februari 2017 heb ik gemerkt dat ik geen internet meer had.
Vanzelfsprekend heb ik de volgende dag (om 09:00 uur) direct gebeld naar de klantenservice van Telfort. Ik kreeg een dame aan de lijn. Zij heeft contact opgenomen met een monteur die mij later nog zou bellen. Ik werd daarna gebeld door de monteur en een afspraak werd gemaakt. Op 23 februari tussen 14:00 en 17:00 uur zou hij komen.
Iets voor 17:00 heb ik nog gebeld naar het bedrijf om te vragen of de monteur nog zou komen. Ik werd gerust gesteld en er werd mij verteld dat de monteur wat later was. Ik vroeg of hij nog wel dezelfde dag zou komen. Hij reageerde met de woorden ‘ja natuurlijk’.

Rond 19:00 nog niets waargenomen van de monteur. Dus heb ik het bedrijf weer gebeld. Dit keer nam niemand op. Daarna weer gebeld naar Telfort. U begrijpt dat ik nu het gevoel heb dat dit een kat en muis spel is. Erg onprofessioneel. Iedereen die werk van zich afzet en geen verantwoordelijkheid neemt en geen initiatief toont om de klant te helpen. Ik moet steeds zelf meerdere malen contact opnemen, terwijl dit onnodig is. Afspraak is afspraak. Ik betaal immers voor internet, telefoon en televisie. Jullie zijn geen liefdadigheidsorganisatie. Het feit dat ik een brief moet schrijven om mijn ongenoegen te uiten moet al een red flag voor jullie zijn.

Om 19:35 heb ik Nikole van de technische dienst glasvezel aan de lijn gehad. Ik heb haar mijn verhaal voorgelegd. Ze zei dat er iets mis was gegaan. Daarna zei ze dat ik binnen 24 uur geholpen zou worden. Dus mijn vraag was wanneer is die 24 uur ingegaan? Ze zei 18:30 uur. Ik had haar verteld dat ik 09:00 ochtend had gebeld en waarom ze mij niet eerder binnen 24 uur zouden helpen.
Mevrouw zei dat een andere collega per ongeluk mijn verzoek op afhandelen heeft geklikt.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Eerst maakt een monteur een afspraak en vervolgens komt hij niet. Let dat ik steeds bel naar iedereen, en nog word ik niet geholpen.
Ik heb gemerkt dat jullie helemaal geen respect hebben voor klanten en ik heb echt spijt dat ik voor Telfort heb gekozen.

Hoogachtend,

Edit: klantnummer verwijderd
icon

Beste antwoord door Leon 24 februari 2017, 20:19

Hoi zk100, welkom op het Telfort forum!

Ik begrijp je reactie, maar ik zie dat er nog steeds tickets openstaan bij de collega's van netwerkbeheer. Mijn collega's van de klantenservice hebben de oplospartij aangestuurd en zij zijn er druk mee bezig.

Ik zie dat er vanuit netwerkbeheer is teruggekoppeld dat er "technisch beletsel" is. Dit kan van alles zijn. Mogelijk zit het probleem onder de grond en moet er een aannemer komen die de stoep/straat open kan breken. Eventueel is daar een vergunning vanuit de gemeente voor nodig. Het kan ook zijn dat het bij iemand door z'n voortuin heen gaat. Zo zijn er talloze van redenen te bedenken.

Ik wil je vragen om geduld te hebben en vertrouwen op een goede afloop. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
Hoi zk100, welkom op het Telfort forum!

Ik begrijp je reactie, maar ik zie dat er nog steeds tickets openstaan bij de collega's van netwerkbeheer. Mijn collega's van de klantenservice hebben de oplospartij aangestuurd en zij zijn er druk mee bezig.

Ik zie dat er vanuit netwerkbeheer is teruggekoppeld dat er "technisch beletsel" is. Dit kan van alles zijn. Mogelijk zit het probleem onder de grond en moet er een aannemer komen die de stoep/straat open kan breken. Eventueel is daar een vergunning vanuit de gemeente voor nodig. Het kan ook zijn dat het bij iemand door z'n voortuin heen gaat. Zo zijn er talloze van redenen te bedenken.

Ik wil je vragen om geduld te hebben en vertrouwen op een goede afloop. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.
Reputatie 1
Jullie moeten eerst bij ons kijken wat het probleem is en daarna onder zee of onder grond kijken en niet een afspraak maken en vervolgens niet komen. Jullie hebben ons niet eens gebeld terwijl gisteren Nikole van de technische dienst glasvezel een belofte had gemaakt dat binnen 24 uur contact met mij genomen zou worden. Dat is niet gedaan. Tevens hebben jullie het maandelijkse bedrag wat in het contract staat van 37,50 verhoogd naar 42,50 en we betalen voor geen internet extra geld. Nieuwe wet van Telfort extra betalen en geen internet.

Reageer