beantwoord

Geen diensten na overgang op glasvezel

• 19 december 2019
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Dit verhaal van paul is helaas heel bekend. Vanochtend werd ik verrast door telfort. Geen internet thuis. Ik bellen. "U bent afgesloten omdat u op glas overgaat". Maar dat is 6 januari pas, ik wil weer online. "Kan niet, doei".

Kan ik een klacht indienen? "Alleen online". Maar online staat dat ik ook telefonisch mijn klacht kan doen. "Nee, kan niet. Doei"

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 december 2019, 19:05

Ik zie het, waar het precies mis gaat weet ik niet. Jouw klacht ligt al bij de klachtenafdeling. Alleen dan moeten ze wel bellen. Excuses dat het nog niet is gedaan. Ik zal ze nogmaals berichten dit zo spoedig mogelijk te doen. Ik hoor graag als er contact is geweest. 

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Giannh, ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Dit is zeker geen fijn situatie. En deze had ook zeker niet voor mogen komen. Ik wil je klacht dan ook zeker in behandeling nemen. Ik wil daarvoor eerst graag eens meekijken naar wat er precies aan de hand is. Ik heb echter nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Profiel is aangepast.

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @Giannh. Bart is nu vrij dus ik reageer even namens hem. Als ik de verbinding nu nakijk kan ik inderdaad ook geen contact krijgen met de Experia Box. Ik zie dat er daarom al een noodpakket naar je is gestuurd, daarin zit een Digitenne tuner en een MiFi router. Op die manier zal je een tijdelijke verbinding kunnen gebruiken en niet helemaal zonder zitten.

Ik zie daarnaast ook dat je een melding hebt gedaan welke in behandeling is bij de klachtenafdeling, zij zullen hierover ook nog contact met je opnemen. 

Ik heb idd een simkaartje gekregen. Geen mifi router. 

Reputatie 8
Badge +11

Alleen een SIM-kaartje is dan wel gek, zat er wel een Digitenne tuner bij of dat ook niet? Als dat niet het geval is lijkt de verkeerde variant naar je te zijn gestuurd, dan kunnen we je de juiste alsnog sturen. Ik hoor het graag van je.

Alleen een kaartje. Gaat iemand nog een keer bellen met een oplossing? 

En toen werd het stil......…

En trouwens, de titel "geen diensten NA overgang op glasvezel" is verkeerd. De overgang stond gepland voor 6 januari 2020. Vanaf 19 dec geen diensten, wel leugens. Ik zou bv. uiterlijk gisteren gebeld worden. Is niet gebeurd. Ik zou een "noodpakket" opgestuurd krijgen. Ik kreeg een simkaartje. Eat moet ik daarmee? Klantenservice zegt dat ik pech heb en niet meer moet bellen, letterlijk zo gezegd. Ik heb de gesprekken met telfort opgeslagen. 

Waar kan ik nog terecht?

Reputatie 8
Badge +11

Je hebt alleen een kaartje gekregen? Dan is het verkeerde pakket gestuurd. Wat absoluut niet had mogen gebeuren, excuses. Daarbij gaat er nog meer mis, je bent ook niet gebeld. Dat is niet netjes. Ik heb daarom gevraagd om zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Want hoe het nu gaat is niet zoals zou moeten. Het betreurd mij dan ook dat ik je dit mag vertellen. Ik hoor graag snel van je als er contact is geweest. 

Ik ga er maar van uit dat ik niet gebeld zal worden voor kerst.

Geen mifi router, geen contact en geen respect. Kan iemand tenminste vertellen waar ik dan terecht kan met mijn klacht?

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie het, waar het precies mis gaat weet ik niet. Jouw klacht ligt al bij de klachtenafdeling. Alleen dan moeten ze wel bellen. Excuses dat het nog niet is gedaan. Ik zal ze nogmaals berichten dit zo spoedig mogelijk te doen. Ik hoor graag als er contact is geweest. 

Reageer