beantwoord

Geen diensten

• 3 oktober 2020
  • 17 reacties
  • 354 keer bekeken

Reputatie 1

ik zit met hetzelfde.. 

• verkeerde voorlichting en verschillende informatie terwijl ik bel naar klantenservice
  • er wordt geen oplossing met mij gevonden, anders dan, ik kan ook niets voor u doen
  • ik zit nu meer dan 48 uur zonder internet, terwijl ik ook thuis moet blijven anders kunnen er geen monteurs komen en dit gaat nu echt niet met het online werken als er geen noodvoorziening is.. en dat duurt zelfs minimaal nogmaals 48 uur
  • de kosten/het verlies wat ik dus moet maken lopen op tot 800 euro per dag
  • heb net al een van de medewerkers, stephen, ook persoonlijk een bericht gestuurd omdat ik het liefst geholpen wordt en niet online moet gaan zitten klagen om pas geholpen te worden

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 oktober 2020, 10:40

Ik ben nog even gaan overlegt met de Technische Dienst. Ze gaan vanmiddag een noodpakket sturen. Deze komt dan zo snel mogelijk naar je toe. Let er wel op dat deze alleen voor basisgebruik is. 

Verder wilden ze meegeven mocht je dit abonnement zakelijk gebruiken is het wellicht verstandig om straks na samengaan met KPN voor een zakelijk abonnement te kiezen. 

Ik hoop in ieder geval dat het snel is opgelost. Hoor het graag van je. 

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @schade door slechte service, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken. Je zit zonder diensten, als ik het goed begrijp door een kabelbreuk omdat er graafwerkzaamheden in de straat zijn. Dit is al bekend bij mijn collega's en hier staat een ticket voor open. Ik zie ook dat je nog weer gebeld gaat worden voor een afspraak. Ik heb nog weer voor je gevraagd om het zo snel mogelijk te doen. Ik hoop dan ook dat het snel is opgelost. Ik hoor graag van je als er contact is geweest. 

Reputatie 1

Beste Bart, 

Ik vraag niet om gebeld te worden en jou op de hoogte te moeten stellen als er contact is geweest. Dat loopt inderdaad, volgens alle protocollen. Dit zorgt ervoor dat ik de komende tijd geen internet heb en geen vervangende service. 

Bij KPN zou ik vandaag een noodpakket moeten kunnen aanvragen nadat de KPN Monteur is geweest. Maar wat hij doorgeeft heeft blijkbaar een veel langere verwerkingstijd bij Telfort, zelfs 48 uur binnen werkdagen. Vreemd dat dan overal gecommuniceerd wordt dat Telfort en KPN hun diensten en service hebben gebundeld? Nee, dat blijkt een heel extra traject te zijn. En na 48 uur wachten, kan er ook nog uit kan komen dat ik helemaal geen noodpakket krijg. 

Ik vraag om een noodpakket aangezien ik het meer dan 48 uur zonder internet moet stellen in een tijd dat ik daarvoor van mijn inkomsten afhankelijk ben. Ik heb al bijna drie dagen niet kunnen werken, er komen er nu nog meer bij. Dit zou opgelost kunnen worden, door jullie, niet met zo’n berichtje over de procedure en hoe goed die doorlopen wordt. Als je het over klantvriendelijkheid hebt, gaat het er toch over om mij zo snel mogelijk weer online te krijgen? Zeker als ik aangeef dat dit me anders zoveel inkomen kost. 

Voor mij is jouw reactie Bart, nogmaals, ik kan niets voor u doen.. Dus dat schiet niet op. 

Reputatie 8
Badge +18

Maak van je mobiele  phone een hotspot dan ben je voor nu uit de brand.

Reputatie 1

Dank je Jimny, Forumlegende.. Je doet je naam wel eer aan. 

Mijn bereik met mijn mobiel is hierbinnen zo slecht en mijn bundel zo beperkt, dat ik dit natuurlijk heb geprobeerd.. Maar het werkt niet met online vergaderen, zelfs vaak niet met internet en mailen. Denk je dat ik graag op mijn zaterdag problemen maak met Telfort. 

Mijn mobiele abonnement zal op 22 oktober ge-upgrade worden en ik zal dan ook naar een andere aanbieder over gaan, vanwege die slechte kwaliteit hier. Vaak kunnen mensen mij niet eens bereiken als ik in mijn eigen huis ben. 

Reputatie 8

• de kosten/het verlies wat ik dus moet maken lopen op tot 800 euro per dag

Mijn bereik met mijn mobiel is hierbinnen zo slecht en mijn bundel zo beperkt,…

Als derving van inkomsten zo groot is, en je bundel zo beperkt had ik al lang wat andere zaken geregeld, zelfs voordat er überhaupt een storing aan de gang zou zijn. Als risico's namelijk zo groot zijn is het zaak om “reserve” systemen aan te houden als back-up waar je mee vooruit kunt.

Reputatie 8
Badge +18

Dank je Jimny, Forumlegende.. Je doet je naam wel eer aan. 

Mijn bereik met mijn mobiel is hierbinnen zo slecht en mijn bundel zo beperkt, dat ik dit natuurlijk heb geprobeerd.. Maar het werkt niet met online vergaderen, zelfs vaak niet met internet en mailen. Denk je dat ik graag op mijn zaterdag problemen maak met Telfort. 

Mijn mobiele abonnement zal op 22 oktober ge-upgrade worden en ik zal dan ook naar een andere aanbieder over gaan, vanwege die slechte kwaliteit hier. Vaak kunnen mensen mij niet eens bereiken als ik in mijn eigen huis ben. 

ik ben ook maar een gewone klant en help hier klanten op weg en oplossingen aan te dragen, echter dit wordt door jou kennelijk niet gewaardeerd.

Als je een slechte ontvangst met je mobiel hebt moet je daarvoor bij je provider van mobiel zijn en als dat Telfort mobiel is geweest kun je vanaf 26  januari 2020 naar KPN bellen.

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben nog even gaan overlegt met de Technische Dienst. Ze gaan vanmiddag een noodpakket sturen. Deze komt dan zo snel mogelijk naar je toe. Let er wel op dat deze alleen voor basisgebruik is. 

Verder wilden ze meegeven mocht je dit abonnement zakelijk gebruiken is het wellicht verstandig om straks na samengaan met KPN voor een zakelijk abonnement te kiezen. 

Ik hoop in ieder geval dat het snel is opgelost. Hoor het graag van je. 

Reputatie 1

Dank je wel, dat is alles waarmee je me echt kan helpen Bart. Fijn dat het, hoewel ik niet online zo wilde klagen, wel heeft geholpen. En Jimny, ik waardeer jouw bijdrage ook, alleen ik had natuurlijk eerst alles geprobeerd wat ik kon. 

En idd. ik heb alles verandert, sinds ik nu van mijn bedrijf zo afhankelijk ben van mijn internet thuis. 

Vanaf 22 oktober heb ik een zakelijk abonnement. Dat was eigenlijk nog een week eerder, maar ook daar is iets in de service misgegaan.

Reputatie 8
Badge +18

En Jimny, ik waardeer jouw bijdrage ook, alleen ik had natuurlijk eerst alles geprobeerd wat ik kon. 

Dan is dat ook weer rechtgezet en heel verstandig dat je binnenkort een zakelijk abonnement krijgt, heel veel succes met je drukke bedrijf 

Reputatie 1

Dank beide :relieved:

Reputatie 8
Badge +12

Dan gaat het straks allemaal goed komen dus. In ieder geval graag gedaan. 

Reputatie 1

Alleen ze hebben nog niet gebeld vandaag om een afspraak te maken voor de reparatiewerkzaamheden aan de weg en check met mijn installatie binnen… Maar ik ben blij dat ik morgen met het noodpakket vooruit kan. 

Reputatie 8
Badge +12

Het noodpakket is onderweg inderdaad. Hopelijk word je snel gebeld. 

Reputatie 1

Beste Bart, 

Idd. dinsdag kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat ik zelf een afspraak kon inplannen. Ik zag dat het een afspraak van 2 uur was en dacht toen al dat het dezelfde afspraak zou kunnen zijn als de afspraak van zaterdag. Maar ik dacht ook, mede dankzij het noodpakket, ik ga me er niet druk om maken. 

Donderdagochtend kwam de monteur en idd, hij wilde hetzelfde gaan doen als de monteur van zaterdag. Hij belde toen zelf met de dienst, kwam ook in de wacht, kreeg toen pas de gegevens van de vorige monteur en wist toch voor die dag nog een afspraak met iemand te maken die het buitenmeetwerk kon doen. 

Die man belde me donderdagmiddag op, dat hij bezig was. Hij zou mij die dag terugbellen wanneer het gevonden was of opgelost was. Ik heb niets meer gehoord. En mijn internet (we zijn nu bijna anderhalve week verder) nog steeds niet gemaakt. De box doet ondertussen zelfs helemaal niets meer. Geen lampjes, geen verbinding. 

Gelukkig zorgt mijn eerdere gezeur om een noodpakket er voor dat ik hier geen frustraties of stress meer van onder vind. Het lijkt me goed om deze procedure, hoe dit ‘werkt’ of niet werkt, binnen de organisatie, nu ook verder vast te leggen. tbv van andere klanten en jullie service. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb nog even weer gekeken, want ik snap heel goed dat je graag duidelijkheid wilt. Vandaag staat er wat op de planning. Het is mij niet helemaal duidelijk wat precies, ik vermoed hierom echter wel dat er vandaag contact gezocht gaat worden. Ik hoor het graag.

Reputatie 1

Mede dankzij de betrokkenheid van de monteurs, is het nu eindelijk gefixt. Dank je Bart, voor het modereren. Het heeft twee weken geduurd, dankzij t noodpakket geen stress meer, sinds die dinsdag anderhalve week geleden. Ik zal het vandaag terugsturen. 

Reputatie 8
Badge +12

Fijn dat het nu helemaal is opgelost. De apparatuur zien we dan wel weer verschijnen. Mocht er nog iets zijn wat ik voor je kan, hoor ik dat.

Reageer