ik zit met hetzelfde..
- verkeerde voorlichting en verschillende informatie terwijl ik bel naar klantenservice
- er wordt geen oplossing met mij gevonden, anders dan, ik kan ook niets voor u doen
- ik zit nu meer dan 48 uur zonder internet, terwijl ik ook thuis moet blijven anders kunnen er geen monteurs komen en dit gaat nu echt niet met het online werken als er geen noodvoorziening is.. en dat duurt zelfs minimaal nogmaals 48 uur
- de kosten/het verlies wat ik dus moet maken lopen op tot 800 euro per dag
- heb net al een van de medewerkers, stephen, ook persoonlijk een bericht gestuurd omdat ik het liefst geholpen wordt en niet online moet gaan zitten klagen om pas geholpen te worden
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Bart - Telfort
Ik ben nog even gaan overlegt met de Technische Dienst. Ze gaan vanmiddag een noodpakket sturen. Deze komt dan zo snel mogelijk naar je toe. Let er wel op dat deze alleen voor basisgebruik is.
Verder wilden ze meegeven mocht je dit abonnement zakelijk gebruiken is het wellicht verstandig om straks na samengaan met KPN voor een zakelijk abonnement te kiezen.
Ik hoop in ieder geval dat het snel is opgelost. Hoor het graag van je.