beantwoord

Geen diensten

• 15 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 1

Jemig wat een piep bedrijf dit zeg, krijg je storing geen tv geen internet en gen vaste telefoon meer na 17 uur op zaterdag en je hangt er gewoon in het hele weekend.  Via klantenservice niet berijdbaar meer, via messenger en pb via insta geen gehoor. Wat slecht wat slecht.

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 augustus 2020, 08:05

Dat is wel balen. Zat er toch ergens een kleine verstoring. 😞 Nu werkt het weer gelukkig. Mocht er weer iets zijn, horen we graag van je. 

Bekijk reactie

7 reacties

Jemig wat een piep bedrijf dit zeg, krijg je storing geen tv geen internet en gen vaste telefoon meer na 17 uur op zaterdag en je hangt er gewoon in het hele weekend.  Via klantenservice niet berijdbaar meer, via messenger en pb via insta geen gehoor. Wat slecht wat slecht.

Hallo @Jonny , probeer 0800 0402 KPN eens en zeg: ik wil een medewerker spreken.

Reputatie 1

Werkt dus ook niet, kan kan alleen eigen klanten de verbinding doormeten en nakijken.

Werkt dus ook niet, kan kan alleen eigen klanten de verbinding doormeten en nakijken.

Hallo @Jonny , jammer, soms kunnen ze wèl wat doen, het ligt er maar net aan wie je treft.

Hallo @Natasja - Telfort , kun jij misschien iets voor @Jonny betekenen?

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Jonny, ik zie dat je een reset van het modem hebt uitgevoerd op aanraden van mijn collega. Sindsdien werkt alles weer. Fijn. 

Reputatie 1

Klopt, maar niet meteen bij de eerste x, heb dit wel een aantal keer moeten doen. Dus zo makkelijk ging het niet.

Reputatie 8
Badge +12

Dat is wel balen. Zat er toch ergens een kleine verstoring. :( Nu werkt het weer gelukkig. Mocht er weer iets zijn, horen we graag van je. 

Reputatie 1

Komt goed, als het maar binnen kantoor uren is toch😉

Reageer