beantwoord

Geen aansluiting te vinden op nieuwe adres

• 11 maart 2019
  • 16 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag, ik heb een vraag. We zijn verhuisd naar een ander huis en de vorige bewoner werk in de elektrische sector. Nu heeft hij in heel het huis nieuwe electra gemaakt. Maar ik zit nu dus met een probleem dat ik nergens geen aansluiting kan vinden om adsl kabel in te doen. Met het gevolg dat ik nu dus al een week geen tv en internet heb. Hoe moet ik dit oplossen???? MVG Corina

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Enterprise 11 maart 2019, 10:14

Ik zie geen foto's in je bericht hoor... 😉Zijn de foto's nu wel te zien. Sorry hoor maar ik ben heel erg onhandig met internet enzo

De foto's zijn duidelijk... de vorige bewoner heeft er inderdaad een puinhoop van gemaakt en daar kom je zelf niet meer uit.
Ik zie wel 'internetgerelateerde' ethernetkabels hangen maar het lijkt me verstandig als Telfort hier een monteur opzet die orde in de chaos schept.
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +9
De elektrische installatie in je woning staat los van de telefoonaansluiting dus dat kan voor de vorige bewoner geen reden zijn geweest om deze te verwijderen.
Hij vond de aansluiting waarschijnlijk niet zo mooi en heeft deze dus maar verwijderd, weggestuct of achter het behang geplakt... 😗

Als er toch nog iets te vinden is dan zal dat één van onderstaande aansluitpunten zijn in de woonkamer of in de meterkast.
Die grijze lasdop links op de foto wil in oudere huizen nog wel eens bij de voordeur zitten.
Kan je helemaal niets vinden dat er op lijkt..?

Reputatie 1
Hai, ik heb foto's bij mij bericht gezet. En zoals je ziet veel kabels enzo maar jammer genoeg niks wat op foto's lijkt die je in je reactie geplaatst heb. Ik denk dat ik toch maar een monteur moet laten komen!!!
Reputatie 8
Badge +9
Ik zie geen foto's in je bericht hoor... 😉
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Corina, wat naar dat je de aansluiting niet kan vinden in je nieuwe huis, en je verbinding het daardoor nog niet doet. We helpen je hier graag verder het op te lossen!

Ik zie dat @Enterprise je al wat advies heeft gegeven over de hoofdaansluiting, en hoe deze eruit kan zien. Deze zit inderdaad meestal in de meterkast of de woonkamer. Heb je, na het zien van de afbeelding hierboven, een soortgelijke aansluiting kunnen vinden? Voeg je de foto's nog toe? Dan 'kijken' we graag met je mee.
Reputatie 1
Goedendag, ik heb een vraag. We zijn verhuisd naar een ander huis en de vorige bewoner werk in de elektrische sector. Nu heeft hij in heel het huis nieuwe electra gemaakt. Maar ik zit nu dus met een probleem dat ik nergens geen aansluiting kan vinden om adsl kabel in te doen. Met het gevolg dat ik nu dus al een week geen tv en internet heb. Hoe moet ik dit oplossen???? MVG Corina

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Reputatie 1
Ik zie geen foto's in je bericht hoor... 😉
Zijn de foto's nu wel te zien. Sorry hoor maar ik ben heel erg onhandig met internet enzo
Reputatie 8
Badge +9

Ik zie geen foto's in je bericht hoor... 😉Zijn de foto's nu wel te zien. Sorry hoor maar ik ben heel erg onhandig met internet enzo

De foto's zijn duidelijk... de vorige bewoner heeft er inderdaad een puinhoop van gemaakt en daar kom je zelf niet meer uit.
Ik zie wel 'internetgerelateerde' ethernetkabels hangen maar het lijkt me verstandig als Telfort hier een monteur opzet die orde in de chaos schept.
Reputatie 1

Ja lijkt me inderdaad de beste manier. Hier komen we zelf helaas niet uit. Maar bedankt voor je reactie. Gr Corina
Reputatie 8
Badge +9

Ja lijkt me inderdaad de beste manier. Hier komen we zelf helaas niet uit. Maar bedankt voor je reactie. Gr Corina

Graag gedaan, en @Alexandra - Telfort zal het daar vermoedelijk wel mee eens zijn... 😉
Reputatie 3
Badge
Waarschijnlijk is de kabel met de rood, blauw, oranje en witte aders in het rood omcirkelde gedeelte de binnenkomende telefoonkabel.
Kan de monteur vast wel een mooie aansluiting van maken.

Reputatie 8
Badge +9
Waarschijnlijk is de kabel met de rood, blauw, oranje en witte aders in het rood omcirkelde gedeelte de binnenkomende telefoonkabel.
Kan de monteur vast wel een mooie aansluiting van maken.

Zo... tijd voor een nieuwe leesbril blijkbaar want die kabeltjes heb ik over het hoofd gezien. 😆
Reputatie 8
Badge +9
@Corina de Pee een monteur is, zeker in deze situatie, wel nodig. Ik zie een afspraak staan van gisteren, einde van de middag. Klopt dit? 🙂 En hoe is het bezoek afgelopen?
@Enterprise daar ben ik het zeker weten mee eens 🙂
Reputatie 1
@Corina de Pee een monteur is, zeker in deze situatie, wel nodig. Ik zie een afspraak staan van gisteren, einde van de middag. Klopt dit? 🙂 En hoe is het bezoek afgelopen?
@Enterprise daar ben ik het zeker weten mee eens :)

Hai Alexandre, de monteur is gisteren inderdaad geweest en ondanks dat hij zei dat het een zooitje was met de kabels had hij zo gevonden waar de aansluiting zat en binnen 5 minuten had ik internet en tv. Hij zou ook een nieuw kastje ofzo bestellen omdat wij blijkbaar nog verouderd kastje hebben. Dusss ben helemaal tevreden hoe het verlopen is. Een dikke 10 voor de monteur en snelle reactie van telfort. Gr Corina
Reputatie 8
Badge +9
Super fijn dat te horen @Corina de Pee, ik ben blij dat hij je zo goed geholpen heeft en je verbinding het nu doet. Ik hoor het graag als ik je ergens mee kan helpen.

Reageer