beantwoord

Gedwongen migratie Telfort loopt spaak

• 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 254 keer bekeken

Zoals veel van ons ben ik ook door Tefort benaderd d.m.v. een brief dat de COAX eruit ging en dat ik gebruik kon maken van een aanbieding. Ok, COAX eruit? Ik aan het werk om mijn switches managed te maken en d.m.v. VLAN's het TV signaal op de juiste plekken te krijgen. Alles gelukt met het huidige netwerk, dus maar even de boel bij Telfort aanvragen en opties aangeven (extra ontvangers, kadootje en zonder Experiabox!)

In de mail die ze gestuurd hebben staat tot tweemaal toe de onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/itns-migration-portal.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/monteursplanner#/login?type=itns

Op de site van Telfort prima in te loggen met mijn gegevens maar, ondanks wat er in de brief staat (maak gebruik van je Telfort gegevens) werkt het niet. Herhaaldelijk! Vandaag een brief gekregen van Telfort zonder de aanvullende digitale ontvangers, zonder kadootje, zonder iets?

Dan maar bellen met Telfort. In 30 minuten bereikt dat mijn 'bestelling' geannuleerd werd maar ik moest maar zelf weer bellen om een nieuwe 'bestelling' te maken? Hoezo bestelling? Telfort heeft er belang bij, ik niet?!

Helaas is dit niet alleen bij Telfort zo, maar desondanks valt het mij vies tegen. Wat een slechte service!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 mei 2019, 13:17

Hoi @SchulieBug, wat goed dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je over moet. Nu wilde je dit echter regelen alleen dit gaat niet zo als gehoopt. Excuses hiervoor.

Ik lees dus dat het niet lukt om om in te loggen in de monteursplanner om alles naar wens te regelen, daar op heb je gebeld ook ook dat ging niet goed. Heb je gebeld met 0900-9596 of met 088-7650121? Als je nog niet met het laatste nummer hebt gebeld wil ik je dat aanraden. Achter dit nummer zit namelijk een speciaal team die alles over de migratie weet. Mijn collega's kunnen ook de monteursplanner met je doorlopen zodat toch alles naar wens geregeld wordt.

Mocht je hier wel al contact mee hebben gehad, dan wil ik graag eens meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @SchulieBug, wat goed dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je over moet. Nu wilde je dit echter regelen alleen dit gaat niet zo als gehoopt. Excuses hiervoor.

Ik lees dus dat het niet lukt om om in te loggen in de monteursplanner om alles naar wens te regelen, daar op heb je gebeld ook ook dat ging niet goed. Heb je gebeld met 0900-9596 of met 088-7650121? Als je nog niet met het laatste nummer hebt gebeld wil ik je dat aanraden. Achter dit nummer zit namelijk een speciaal team die alles over de migratie weet. Mijn collega's kunnen ook de monteursplanner met je doorlopen zodat toch alles naar wens geregeld wordt.

Mocht je hier wel al contact mee hebben gehad, dan wil ik graag eens meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag van je.

Reageer