beantwoord

Gedoe rondom een storing

• 1 december 2019
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemiddag, 

Wij hebben onlangs een kabelbreuk gehad voor de deur wegens aanleg glasvezel tmobile.

Wij hebben dit aangeven bij Telfort. We werden niet geloofd dat het een kabelbreuk betrof.

Er werd eerst een nieuwe modem opgestuurd. Dit hielp niet, daarna is er een monteur langsgekomen. Vervolgens mensen die de kabelbreuk hebben opgelost.

Ik heb ook een storing ingediend, maar daar kan ik geen tekst invoeren.

wij hebben wel een noodpakket gehad, maar veel belkosten gemaakt en internet verbruikt. Ok is het gewoon veel gedoe geweest dat had voorkomen kunnen worden door meteen het echte probleem op te lossen,

een kleine compensatie zou op zijn plaats zijn.

Ander vraagje; gisteren hebben we een film gehuurd Den Slyldige, echter is er iets misgegaan en hebben we ook per ongeluk een andere film (fast and furious) gehuurd. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd dit te cancellen, maar dat is niet gelukt. Kan dit alsnog? 

met vriendelijke groet, 

Hugo van den Biggelaar

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 13:29

Wellicht iets misgegaan met opslaan of wat dan ook. In ieder geval het bericht is nu aangekomen. Ik zal je een privébericht sturen voor verdere afhandeling. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @HugoB1, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je door graafwerkzaamheden geen verbinding meer had. Dit had wat voeten in de aarde. Het werd niet helemaal juist opgepakt. Excuses. Inmiddels begrijp ik dat het probleem weer is opgelost. Nu wil je hier graag een compensatie voor. Die kan ik begrijpen. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Wil je voor mij nog jouw huisnummer en naam van de contractant toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee wat ik voor je kan betekenen. Ik zal dan in een privébericht reageren. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat het inmiddels is geregeld. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Beste Bart,

Vreemd.

Ik heb al mijn gegevens ingevoerd, bij deze nogmaals, 

Hugo van den Biggelaar

inmiddels blijkt dat ik 12 euro vergoed krijg.

Naast het feit dat we geen internet hadden, heeft het dus veel tijd gekost. veel gedoe dat had voorkomen kunnen worden door meteen het echte probleem op te lossen. 

Ander vraagje; gisteren hebben we een film gehuurd Den Slyldige, echter is er iets misgegaan en hebben we ook per ongeluk een andere film (fast and furious) gehuurd. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd dit te cancellen, maar dat is niet gelukt. Kan dit alsnog? 

Groet, 

Hugo

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Wellicht iets misgegaan met opslaan of wat dan ook. In ieder geval het bericht is nu aangekomen. Ik zal je een privébericht sturen voor verdere afhandeling. 

Reageer