Geblokkeerd

• 22 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 678 keer bekeken

Heej ik moest een factuur betalen anders werd ik geblokeerd ik had doorgegeven de datum en nu hebben ze me geblokkeerd ik kan niet bellen niks meer dus moeilijk om weer in contact te komen met de klantenservice ik heb alles betaalt nu maar ze zetten me niet meer weer online hoe kan dat?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
In principe word je binnen maximaal 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd. Afhankelijk van het type blokkade wat er op jouw abonnement is (dat wisselt naar gelang omstandigheden) is het soms zo dat dit niet automatisch gebeurd. Je dient dan zelf telefonisch contact op te nemen met Telfort, bijvoorbeeld door met een andere telefoon te bellen.

Succes!
Badge +1
Hoi Yassine, welkom op ons forum! Ik begrijp dat het erg vervelend is, maar een blokkade wordt er niet zomaar op gezet. Ik verwacht dat je daar wel een aantal herinneringen voor hebt ontvangen.

Hoe heb je de betaling gedaan? De snelste methode is om de betaling te doen via Mijn Telfort., want dat gaat dan door middel van iDeal. Heb je de overboeking zelf handmatig gedaan via internetbankieren dan kunnen daar een aantal werkdagen overheen gaan.
Badge +1
Hi Yassine, aangezien je reactie uitblijft, ga ik ervan uit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!