beantwoord

Gebeld door Guidion over aansluiting

  • 9 april 2018
  • 3 reacties
  • 631 keer bekeken

Ik ben gebeld door een privé nummer. Zeiden van telfort te zijn en wat vragen te hebben over mijn internet. Blijkbaar zwak signaal in de omgeving en nu komen ze van guidion langs om dit te controleren. Ik heb dit zelf niet aangevraagd. Klopt dit wel?

Titel aangepast in verband met vindbaarheid
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 9 april 2018, 21:54

Het klopt wel.
Hier een zelfde vraag van een andere klant, met als laatste post het antwoord van webcare.
Blijkbaar is de proces verbetering nog niet doorgevoerd.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vreemd-telefoontje-van-telfort-medewerker-graag-reactie-van-telfort-74400
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +18
Het klopt wel.
Hier een zelfde vraag van een andere klant, met als laatste post het antwoord van webcare.
Blijkbaar is de proces verbetering nog niet doorgevoerd.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vreemd-telefoontje-van-telfort-medewerker-graag-reactie-van-telfort-74400
Het klopt wel.
Hier een zelfde vraag van een andere klant, met als laatste post het antwoord van webcare.
Blijkbaar is de proces verbetering nog niet doorgevoerd.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vreemd-telefoontje-van-telfort-medewerker-graag-reactie-van-telfort-74400


Super. Heb het even gelezen. Dankje, ik ben weer gerustgesteld. Schrok even..
Badge +18
Geen dank, graag gedaan.
Goed dat je je vraag hier stelt. Kan webcare de verantwoordelijke procesbeheerder nog eens opporren. 🙂

Reageer