beantwoord

Gast netwerk Sitecom router uitschakelen

• 20 februari 2015
  • 3 reacties
  • 1525 keer bekeken

Reputatie 1
Wie weet hoe ik het gast netwerk van een Sitecom router kan uitschakelen.

Via http://sitecom.router ben ik ingelogd en heb ik de opdracht gegeven tot het disabelen van het gastnetwerk, echter ik krijg iedere keer de onderstaande foutmelding:

"De pagina op de sitecom.router meldt het volgende:
2.4 GHz guest IP adress conflict with the 5 GHz guest IP adress"

Wie weet wat ik fout doe? Het gastnetwerk staat nu al een tijd onbeveiligd open. Geen lekker idee.

Groet,

Gerard
icon

Beste antwoord door Stephen 18 mei 2015, 17:40

@br630195, @Apie2015,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Hierbij sluit ik dit topic. Mocht ik nog iets voor jullie kunnen betekenen dan verneem ik dit graag in een nieuw topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Ik kan jou niet helpen maar ik heb hetzelfde. Ook dezelfde melding. Wie weet er een oplossing voor?
Groet, Anthony
Reputatie 8
Badge +16
@br630195, @Apie2015,

Excuses voor de late reactie.
Graag verneem ik van jullie om welke router het gaat. Is dit een eigen router? De router die door ons wordt geleverd bevat namelijk geen 5GHz adapter en het inloggen geschiedt anders dan hierboven omschreven. Ik kijk uit naar jullie reacties.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@br630195, @Apie2015,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Hierbij sluit ik dit topic. Mocht ik nog iets voor jullie kunnen betekenen dan verneem ik dit graag in een nieuw topic.

Stephen