beantwoord

Ga ik ooit nog me internet krijgen?

• 21 juli 2017
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Gisteren 20 juli om 10:34 was er een storing bij telfort en was er geen internet meer in noord holland, nu is het 21 juli 10:38 en is er nog geen wifi gaat dit nog lang duren of word er snelheid gemaakt?
icon

Beste antwoord door Michael 21 juli 2017, 12:06

Hi Nee, welkom op het forum. Er is momenteel nog steeds een storing gaande in Noord-Holland. Het kan zijn dat de verbinding dus nog steeds niet werkt. Technici zijn ermee bezig. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt verholpen. Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen, aangezien ik niet precies kan zien wat de aard is van de storing. Sorry voor dit ongemak.

Verder wil ik je dringend verzoeken om geen kwetsende termen te gebruiken op ons forum. Het draagt op geen enkele manier bij aan de inhoud van je vraag en je doet er mensen enorm pijn mee. Mocht je nogmaals 'over de schreef' gaan, dan zal ik je tijdelijk bannen van ons forum. Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen; iedereen is hier namelijk welkom, mits je de huisregels respecteert. Bedankt voor je begrip!

Edit: ik heb het bericht met de scheldwoorden verwijderd.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat staat er op de storingspagina van Telfort
Alleen dat er storing is
Reputatie 8
Badge +17
Reken maar dat men er dan druk mee is om het op te lossen en een tijdsduur daar is nooit iets over te zeggen
Hmm ze kunnen wel andere storingen oplossen binnen een uurtje maar dit niet?? Gwn snelheid maken
Vertel dan even gauw wat er de oorzaak is en wat er volgens jou in technische termen allemaal nodig is.
🙂
in almere buiten nu een uur zonder internet
Reputatie 8
Badge +2
Hi Nee, welkom op het forum. Er is momenteel nog steeds een storing gaande in Noord-Holland. Het kan zijn dat de verbinding dus nog steeds niet werkt. Technici zijn ermee bezig. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt verholpen. Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen, aangezien ik niet precies kan zien wat de aard is van de storing. Sorry voor dit ongemak.

Verder wil ik je dringend verzoeken om geen kwetsende termen te gebruiken op ons forum. Het draagt op geen enkele manier bij aan de inhoud van je vraag en je doet er mensen enorm pijn mee. Mocht je nogmaals 'over de schreef' gaan, dan zal ik je tijdelijk bannen van ons forum. Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen; iedereen is hier namelijk welkom, mits je de huisregels respecteert. Bedankt voor je begrip!

Edit: ik heb het bericht met de scheldwoorden verwijderd.

Reageer