Beste antwoord door Michael
Hi Nee, welkom op het forum. Er is momenteel nog steeds een storing gaande in Noord-Holland. Het kan zijn dat de verbinding dus nog steeds niet werkt. Technici zijn ermee bezig. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt verholpen. Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen, aangezien ik niet precies kan zien wat de aard is van de storing. Sorry voor dit ongemak.
Verder wil ik je dringend verzoeken om geen kwetsende termen te gebruiken op ons forum. Het draagt op geen enkele manier bij aan de inhoud van je vraag en je doet er mensen enorm pijn mee. Mocht je nogmaals 'over de schreef' gaan, dan zal ik je tijdelijk bannen van ons forum. Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen; iedereen is hier namelijk welkom, mits je de huisregels respecteert. Bedankt voor je begrip!
Edit: ik heb het bericht met de scheldwoorden verwijderd.
Bekijk reactie
Verder wil ik je dringend verzoeken om geen kwetsende termen te gebruiken op ons forum. Het draagt op geen enkele manier bij aan de inhoud van je vraag en je doet er mensen enorm pijn mee. Mocht je nogmaals 'over de schreef' gaan, dan zal ik je tijdelijk bannen van ons forum. Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen; iedereen is hier namelijk welkom, mits je de huisregels respecteert. Bedankt voor je begrip!
Edit: ik heb het bericht met de scheldwoorden verwijderd.