beantwoord

Fox Sports koppelcode eenmalig?

• 20 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 3501 keer bekeken

Hallo,

Ik heb Fox Sports aan mijn Telfort account gekoppeld, maar met mijn secundaire e-mailadres als login aldaar. Dit wil ik veranderen naar mijn primaire e-mailadres, omdat ik loginproblemen heb met het secundaire account.

Toen ik echter probeerde de koppelcode in te voeren, kreeg ik de foutmelding dat deze niet bestond. Is de koppelcode eenmalig te gebruiken?

Weet iemand hoe ik het regel dat ik de koppelcode terug krijg? Of op een andere manier Fox Sports Go koppel aan mijn Telfort account?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Enterprise 3 september 2014, 10:00

Nu wordt tegen mij gezegd dat het niet mogelijk is met een glasvezel abbonement. Maar als je naar de fox sports inlog gaat kun je er zelfs voor kiezen?

Bij Telfortglasvezel is er een aparte app beschikbaar voor de interactieve televisie.
De Telfortglasvezel TV app (te vinden in de app store) werkt momenteel op de volgende tablets: Apple iPad / Apple iPad2 / Apple iPad3 Samsung Galaxy Tab 10.1 / Samsung Galaxy Tab 8.3 / Samsung Galaxy Tab 7.7 / Sony S

Helaas is het nog niet mogelijk om op je telefoon of computer TV te kijken, dit is nog in ontwikkeling.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge
@DMDTagz,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vreemd dat je de koppelcode niet opnieuw in kunt voeren. Helaas weet ik ook niet precies hoe dit komt en wat eraan gedaan kan worden.

Ik heb een berichtje uitgestuurd naar de desbetreffende afdeling voor wat meer informatie. Zodra ik die krijg hoor je dit van mij!

Kim
Badge
@DMDTagz,

Wil je mij in een privébericht jouw NAW-gegevens en 06-nummer toesturen?
Dan kan de technische dienst naar het probleem kijken.

Kim
Bij mijn weten is het zo dat als je een account aan maakt bij fox sports go dien je de koppel code in te voeren. Voor andere apparaten hoef je alleen nog maar in te loggen met het account welke in voorgaande stappen is aangemaakt.

Je koppelt namelijk het fox sports pakket aan een account van fox sports.
Hoe kom ik aan een koppelcode, heb gebeld met telfort maar kreeg te horen dat je nog niet met glasvezel op je tablet kunt kijken, ben overgestapt van UPC en had in het hele huis gewoon tv op tablet, laptop. Zelfs met de wifi op de camping kon ik kijken.
Nu wordt tegen mij gezegd dat het niet mogelijk is met een glasvezel abbonement. Maar als je naar de fox sports inlog gaat kun je er zelfs voor kiezen?
Reputatie 8
Badge +10

Bij Telfortglasvezel is er een aparte app beschikbaar voor de interactieve televisie.
De Telfortglasvezel TV app (te vinden in de app store) werkt momenteel op de volgende tablets: Apple iPad / Apple iPad2 / Apple iPad3 Samsung Galaxy Tab 10.1 / Samsung Galaxy Tab 8.3 / Samsung Galaxy Tab 7.7 / Sony S

Helaas is het nog niet mogelijk om op je telefoon of computer TV te kijken, dit is nog in ontwikkeling.
Eindelijk ben ik er dan achter WAT die koppelcode is, toets ik hem in, zegt de foxsports app 'deze code bestaat niet'. Ik word hier erg chagrijnig van Telfort.... Heb het tien keer geprobeerd, zorgvuldig getypt, postcode met en zonder hoofdletters geprobeerd, niks nada niente