beantwoord

Fox Sports + Contract glasvezel

• 2 februari 2014
  • 4 reacties
  • 976 keer bekeken

Hallo,

Als ik nu een abonoment op fox sports neem, wordt hierdoor mijn contract met Telfort Glasvezel ook een jaar verlengt ofniet?
icon

Beste antwoord door Peer1 3 februari 2014, 10:53

@Sonicnl,

Zoals Enterprise al aangeeft kun je inderdaad de extra pakketten maandelijks aan- en uitzetten. Bij FOXsports is het nog niet mogelijk om gebruik te maken van de FOXsports GO app. Hier wordt nog aan gewerkt om dit op termijn wel aan te gaan bieden!

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo,

Als ik nu een abonoment op fox sports neem, wordt hierdoor mijn contract met Telfort Glasvezel ook een jaar verlengt ofniet?

Nee, dat geldt niet voor abonnementen op extra pakketten die je maandelijks kan in -en uitschakelen...
Hallo,

Nee, dat geldt niet voor abonnementen op extra pakketten die je maandelijks kan in -en uitschakelen...

Bedankt voor je antwoord.
Weet jij ook of Fox Sport Go hierbij wordt bijgeleverd als ik een glasvezel pakket heb?

Via de site van Fox Sports staat erop dat dit wel mogelijk is maar via de site van Telfort staat hier niks over beschreven.
Reputatie 8
Badge +10
Dat durf ik niet te zeggen, wellicht iemand anders die hier meer in thuis is..?
Badge
@Sonicnl,

Zoals Enterprise al aangeeft kun je inderdaad de extra pakketten maandelijks aan- en uitzetten. Bij FOXsports is het nog niet mogelijk om gebruik te maken van de FOXsports GO app. Hier wordt nog aan gewerkt om dit op termijn wel aan te gaan bieden!

Peer

Reageer