beantwoord

foutmelding 303

  • 15 december 2018
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

herhaaldelijk zowel modem als tv kastje gereset; tv doet niets. Internet instabiel
icon

Beste antwoord door jimny 15 december 2018, 20:13

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-303-of-842.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi wouterbouwman, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je regelmatig foutcode 303 krijgt. Dat betekent dat er geen verbinding is met het modem. Dat is zeer irritant en je hebt al veel geprobeerd zonder succes. Nu heeft jimny al een pagina van de website aan je gestuurd met een aantal tips. Heb je die doorlopen? Heeft dat geholpen?

Ook wil ik nog graag eens jouw verbinding doormeten om te kijken of ik daar een verklaring in kan vinden. Ik heb alleen geen gegeven. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik ontvang graag een seintje als je dat hebt gedaan in dit topic. Dan ga ik de lijn doormeten.

Reageer